اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار اهواز:

روز قدس مختص به همه مسلمانان جهان است

معاون فرماندار اهواز روز قدس را روز همه مسلمانان جهان دانست.

روز قدس مختص به همه مسلمانان جهان است

قدرت‌الله امانی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: روز قدس متعلق به مسلمانان در سراسر جهان است و باید همه با هم در راهپیمایی این روز حضور یابیم.

وی با بیان اینکه روز قدس روز سرنوشت سازی برای جهان اسلام خواهد بود افزود: همه ملت ایران باید در کنار دیگر مسلمانان در راهپیمایی این روز شرکت کنیم.

*ضرورت بازگشت فلسطینیان به سرزمین پدری

این مقام مسئول با اشاره به فرموده حضرت امام خمینی (ره) در رابطه با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روز قدس را روز اسلام می‌دانست، در واقع یعنی این روز، روز همه مسلمانان در سراسر جهان است و متعلق به گروه خاصی نیست.

وی تاکید کرد: مسلمانان باید با همتی مضاعف، وحدت خودشان را حفظ کنند، یکپارچه به میدان بیایند و تلاش کنند اسرائیل را از سرزمین مقدس فلسطین بیرون رانند.

امانی‌پور اظهار امیدواری کرد با بیرون راندن اسرائیل از سرزمین‌های اشغالی فلسطینیان به سرزمین پدری خود بازگردند و به زندگی روزمره خود ادامه دهند.

*روز سرنوشت سازی برای جهان اسلام

وی روز قدس را روز بسیار سرنوشت سازی عنوان کرد و افزود: همه باید دست در دست هم دهیم و کارهای مربوط به راهپیمایی روز جهانی قدس را انجام دهیم تا مراسم این روز گسترده‌تر از هر سال در سطح شهرستان اهواز برگزار شود.

معاون فرماندار اهواز تصریح کرد: ما باید هر چه در توان داریم به کار گیری کنیم تا زمینه حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس را فراهم شود.

امانی‌پور با بیان اینکه روز قدس روز بزرگی است، گفت: مردم مصمم به حضور در راهپیمایی این روز هستند زیرا همه می‌دانیم روز قدس روز سرنوشت سازی برای جهان اسلام است.

انتهای پیام/72010/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول