اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره شعب بانک رفاه خراسان جنوبی عنوان کرد

جذب 60 درصدی بودجه صندوق توسعه ملی توسط بانک رفاه

رئیس اداره شعب بانک رفاه خراسان جنوبی گفت: در بحث توسعه ملی 60 درصد بودجه صندوق توسعه ملی جذب شده است.

جذب 60 درصدی بودجه صندوق توسعه ملی توسط بانک رفاه

منصور رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: راه‌اندازی خودپردازهای بانک رفاه در چند ماه گذشته 10 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: تعداد دستگاه‌های پز فروشگاه در چند ماه گذشته 140 درصد رشد داشته و به بیش از یک‌هزار و 100 عدد رسیده است.

بانک رفاه در مقابل تسهیلات سفته نمی‌گیرد

رئیس اداره شعب بانک رفاه خراسان جنوبی یادآور شد: بانک رفاه در مقابل تسهیلاتی که به مشتریان خود می‌دهد، سفته نمی‌گیرد.

رنجبر با بیان اینکه اختیارات شعب بانک رفاه خراسان جنوبی بسیار بالا است، گفت: بیشتر وظایف در این بانک به پرسنل تفویض اختیار شده است.

وی افزود: متقاضیان بانک رفاه نیاز به ورود پرونده به اداره شعب بانک رفاه را ندارند و استعلام‌ها و پرونده‌ها از سال گذشته به صورت آنلاین در داخل تمامی شعب تشکیل می‌شود.

جذب 60 درصد بودجه صندوق توسعه ملی

رئیس اداره شعب بانک رفاه خراسان جنوبی اضافه کرد: در بحث توسعه ملی 60 درصد بودجه صندوق توسعه ملی جذب شده است.

رنجبر از ارسال 10 طرح تسهیلاتی به صندوق توسعه ملی خبر داد و گفت: این تعداد طرح به ارزش 50 میلیارد ریال بوده است.

وی با بیان اینکه ارزش پول با توجه به تورم پایین می‌آید، تصریح کرد: در این راستا بانک رفاه با ارائه طرح‌های ویژه قشرهای خاص خدمات ارائه می‌دهد.

9 طرح سپرده‌گذاری در بانک رفاه

رئیس اداره شعب بانک رفاه خراسان جنوبی انواع طرح‌های سپرده‌گذاری بانک رفاه را 9 طرح برشمرد و اضافه کرد: طرح‌های تحسین، شایان، فرحان، آرمان، درخشان از جمله این طرح‌ها است.

رنجبر سپرده دو ساله با امکان ایجاد امتیاز دریافت تسهیلات مشارکت یک ساله و بدون اخذ ضامن و وثیقه بهره‌مندی از سود با امکان توثیق سپرده برای تسهیلات را از مزایای طرح تحسین برشمرد.

وی یادآور شد: در طرح شایان سپرده با سود تجمیعی یک ساله تا پنج ساله با بهره‌مندی از بالاترین نرخ سود تجمیعی پنج ساله در مجموعه بانک‌ها با امکان توثیق سپرده برای تسهیلات افتتاح می‌شود.

در طرح فرحان تمام سود سپرده یک‌ساله پرداخت می‌شود

رئیس اداره شعب بانک رفاه خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: در طرح فرحان تمام سود مورد نظر سپرده یک‌ساله به صورت یکجا و نقدی در زمان افتتاح به مشتری با امکان توثیق 80 درصد سپرده برای تسهیلات پرداخت می‌شود.

رنجبر با بیان اینکه در طرح آرمان نیمی از سود دو سال به صورت یکجا و در زمان افتتاح سپرده دریافت می‌شود، اضافه کرد: در این طرح امکان سپرده‌گذاری مجدد آن و دریافت نیم دیگر سود به صورت ماهانه با امکان توثیق 80 درصد سپرده برای تسهیلات فراهم است.

وی سپرده تجلیل رفاه، تامین رفاه و طلایی رفاه را از دیگر طرح‌های بانک رفاه برشمرد و تصریح کرد: تمامی این طرح‌ها کوتاه‌مدت هستند.

کسب مقام نخست مشتری‌مداری بانک رفاه

رئیس اداره شعب بانک رفاه خراسان جنوبی اذعان داشت: سپرده تجلیل رفاه برای تمامی بازنشستگان و مقرری‌بگیران تامین اجتماعی و سایر ارگان‌ها در نظر گرفته شده است.

رنجبر با اشاره به سپرده تامین رفاه، متذکر شد: این سپرده با مزایای ویژه برای تمامی بیمه‌شدگان درمانی و تامین اجتماعی در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: طی هشت سال متوالی بانک رفاه، مقام نخست در بحث مشتری‌مداری در بین بانک‌ها و سازمان‌های بیمه را کسب کرده است.

انتهای پیام/69013/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول