اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سومین شعبه خدمات ویژه رفاه کارگران در کاشان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: سومین شعبه خدمات ویژه بانک رفاه کارگران استان اصفهان در شهرستان کاشان افتتاح شد.

سومین شعبه خدمات ویژه رفاه کارگران در کاشان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، رئیس بانک رفاه کارگران استان اصفهان پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح سومین شعبه خدمات ویژه بانک رفاه کارگران در این شهرستان با گرامیداشت دهه  فجر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: فعالیت سومین شعبه خدمات ویژه بانک رفاه کارگران در سطح استان اصفهان می‌تواند خدمات ویژه‌ای برای رفاه حال بازنشستگان عزیز و مستمری‌بگیران باشد.

پرویز علیزاده در ادامه با اشاره به اینکه پیش از این دو شعبه ویژه در شهرهای اصفهان و فلاورجان راه‌اندازی شده است، عنوان کرد: افتتاح شعبه‌های ویژه بانک رفاه کارگران در سطح استان اصفهان در راستای تکریم بازنشستگان برای دریافت حقوق ماهانه، حذف صف‌های طویل و صرفه‌جویی در وقت آنان است.

رئیس بانک رفاه کارگران استان اصفهان همچنین یادآور شد: کرامت انسانی و تکریم ارباب رجوع یکی از کارهای ویژه و مهم بانک رفاه کارگران است و این افتخار بزرگی برای ما محسوب می‌شود که بیش از نیم قرن است که در خدمت مردم هستیم.

علیزاده افزود: در راستای گسترش خدمات بانکی الکترونیک هفتاد درصد از بازنشستگان استان از رفاه کارت برخوردار هستند و انتظار داریم که بتوانیم برای همه بازنشستگان این خدمات را فراهم کنیم.

وی هزینه تجهیز و راه‌اندازی شعبه خدمات ویژه در کاشان را 500 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: امید است با راه‌اندازی این شعبه گامی بلند در راستای رضایت‌مندی بازنشستگان شهرستان کاشان برداشته باشیم.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول