اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه استان تهران:

بانک‏ها در بحث مشاغل خانگی همکاری خوبی نداشتند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با بیان اینکه بانک‏های عامل در بخش مشاغل خانگی همکاری خوبی نداشته‏اند، گفت: فهرست 305 فرصت شغلی این بخش ابلاغ شده و از طریق تارنمای اطلاع‏رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قابل دریافت است.

بانک‏ها در بحث مشاغل خانگی همکاری خوبی نداشتند
احمد لطفی‏نژاد امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: توصیه و تاکید مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران بر همراهی بانک‏های عامل در نهضت اشتغالزایی دولت است.
وی ادامه داد: از این‌رو، ساده‏سازی در روال پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان راه‏اندازی مشاغل خانگی امری در راستای تامین رضایت‏مندی مردم به نظر می‏رسد.
لطفی‏نژاد اضافه کرد: میزان مبالغ وام‏های بانکی مشاغل خانگی حداکثر 5 میلیون تومان است که از منابع قرض‏الحسنه بانک‏های عامل تامین می‏شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران افزود: ملزومات منطقه‏ای برای طی مراحل اداری امور مشاغل خانگی در شهرستان‏های استان تهران دیده شده است تا دیگر نیازی به مراجعه به مراکز استان از سوی مردم حس نشود.
وی از ابلاغ فهرست مشاغل خانگی خبر داد و افزود: 305 فرصت شغلی بخش مشاغل خانگی در قالب فایلی نوشتاری از طریق تارنمای اطلاع‏رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قابل دریافت است.
لطفی‏نژاد ادامه داد: این سامانه‏ اینترنتی مشاغل خانگی، قابلیت‏هایی نظیر ثبت اطلاعات متقاضیان فعال در این زمینه را نیز دارد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با اشاره به سهم تعهدات اشتغالزایی استان تهران خاطر نشان کرد: دولت خدمتگزار دهم، ایجاد 2.5 فرصت اشتغال در کشور را متعهد شده است.
وی تصریح کرد: سهم و تعهد استان تهران نیز در این زمینه ایجاد اشتغال برای 397 هزار و 422 نفر است که در بخش‏های مختلف و متعدد باید محقق شود.
لطفی‏نژاد بخش ساختمان را صاحب سهم عمده‏ای در زمینه اشتغال استان تهران خواند و افزود: بخش ساختمان در زمینه اشتغال و رفع مشکل بیکاری نقش عمده‏ای را ایفا می‏کند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران ادامه داد: بخش ساختمان علاوه بر اینکه به خودی خود می‏تواند تولید اشتغال کند، قادر است تا صنایع وابسته و تولیدکنندگان مصالح و ابزارآلات امور ساختمانی را نیز به فعالیت وادارد.
انتهای پیام/ح20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول