اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اقدامی شایسته و خداپسندانه

بانک رفاه لرستان 35 میلیون ریال به فرزند سرطانی مشتری بانک کمک کرد

بانک رفاه لرستان در اقدامی شایسته و خداپسندانه مبلغ 35 میلیون ریال به فرزند سرطانی یکی از مشتریان بانک کمک کرد.

بانک رفاه لرستان 35 میلیون ریال به فرزند سرطانی مشتری بانک کمک کرد

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی بانک رفاه لرستان، در پی مراجعه نصیر شاکرمی، یکی از مشتریان بانک رفاه به عزیزالله رحمتی‎منفرد، رئیس اداره امور شعب بانک رفاه مبنی بر اینکه دختر 14 ساله وی مدتی است که مبتلا به بیماری سرطان خون شده و در این مدت با توجه به هزینه‌های سنگین و گزاف، درمان وی بسیار بالا است.

شا‎کرمی ادامه داد: با توجه به اینکه بانک رفاه همیشه در کارهای عام‌المنفعه و خداپسندانه پیشتاز بوده از مسئولان بانک تقاضای کمک برای درمان هزینه‌های فرزندم کرده‌ام.

وی ادامه داد: در طول مدت بیماری دختر 14 ساله‌ام که از سال 85 بیماری سرطانش مشخص شد، از نظر مالی همه دار و ندارم را هزینه فرزندم کردم و با توجه به اینکه شغل من رانندگی است و از تمکین مالی خوبی برخوردار نیستم، برای هزینه‌های شیمی درمانی فرزندم به مشکل برخورد کردم و در این مدت علاوه بر مسئولان بانک رفاه، سیاوش بیرانوند، مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان، دکتر گرجی و خانم عموشاهی نیز با کمک‌های مادی و معنوی باعث قوت قلب من و امیدواری فرزندم برای بهبود شده‌اند.

رئیس اداره امور شعب بانک رفاه با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت علی(ع)، اظهار داشت: با مساعدت اعضای هیئت‌مدیره بانک رفاه کشور و تلاش‌های مجموعه مدیران اداره امور شعب بانک رفاه لرستان موافقت شد، در یک اقدام خداپسندانه و نیک مبلغ 35 میلیون ریال به فرزند یکی از مشتریان بانک که به بیماری سرطان خون مبتلا است، کمک هزینه درمان اهدا کنیم.

رحمتی افزود: هرچند کمک ما گوشه‌ای ناچیز و کوچک از هزینه‌های درمان این نوجوان را پوشش می‌دهد، اما امیدواریم در این ایام میمون و در این ماه مبارک بتوانیم با این عمل خداپسندانه گوشه‌ای از مشکلات عدیده‎ی این خانواده را که جزئی از خانواده بزرگ بانک می‌دانیم حل کرده باشیم و با این عمل نیک خود به این کودکان معصومه بگوییم ما همه به فکر بیماران سرطانی هستیم و برای بهبود آن‌ها از خداوند منان آرزوی سلامتی داریم.

وی تأکید کرد: اگر حمایت‌های هیئت‌مدیره بانک رفاه در اقدامات خداپسندانه نبود ما نیز نمی‌توانستیم در کارهای خیری که در طول این مدت در استان انجام داده‌ایم، کار خاصی را انجام دهیم که باید از همین جا از خدمات ارزنده مسئولان ارشد بانک در کمک به هموطنان قدردانی کنیم.

در ادامه این مراسم مبلغ موردنظر به نصیر شاه‎کرمی اهدا شد.

در این مراسم سید روح الله موسوی، بابک اخوان، شاپور علیزاده، فریدون عالی‌زاده و رضا علیشاهی مسئولان بانک رفاه لرستان حضور داشتند.

انتهای پیام/2304/ذ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول