اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بانک رفاه خبر داد:

رشد 40 درصدی سرمایه‌گذاری بانک رفاه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بانک رفاه گفت: سرمایه‌گذاری بانک رفاه کارگران در دولت‌های نهم و دهم 40 درصد رشد داشته است.

رشد 40 درصدی سرمایه‌گذاری بانک رفاه
سیدضیاء ایمانی در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: در سال جاری حدود ۳ هزار و 700 میلیارد تومان تسهیلات در بخش‌های مختلف صنعتی، تولیدی و کشاورزی از جمله خرید مسکن ایثارگران در کشور پرداخت و یا در حال پرداخت است.
وی با اشاره به رشد 40 درصدی سرمایه‌گذاری بانک رفاه در دولت‌های نهم و دهم افزود: هرگونه امکانات رفاهی که دولت برای جانبازان مصوب و ابلاغ کند در انک رفاه بلافاصله قابل اجرااست.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران بیان داشت: بانک رفاه در حال حاضر ارائه خدمات به بیش از 2 میلیون نفر مستمری‌بگیر تامین اجتماعی را به عهده دارد.
این مسئول از حضور فعال بانک رفاه در زمینه اشتغال، کمیته امداد، مسکن روستایی  و بافت‌های فرسوده خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون تمام سهمیه‌ای که به بانک رفاه در بخش‌های مختلف اختصاص داده شده اجرایی شده است.
ایمانی از رشد 50 درصدی اعتبارات بخشی از واحدهای تولیدی و صنعتی در بانک رفاه خبر داد و خاطرنشان کرد: بخشی از افزایش اعتبارات بانک رفاه برای ایثارگران، مسکن روستایی و طرح خود اشتغالی است که امسال به عنوان تسهیلات اشتغال خانگی پرداخت می‌شود.
وی در پایان اذعان داشت: افرادی که کارمند و یا قراردادی بانک رفاه باشند تمام هزینه‌های تحصیل دانشگاه این افراد از طریق بانک رفاه پرداخت می‌شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول