اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان:

تولید کنندگان خرمشهری حمایت می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: بانک توسعه تعاون و بانک‌های رفاه کارگران اعلام آمادگی کرده که در خرمشهر سرمایه‌گذاری و از تولید کنندگان حمایت کنند.

تولید کنندگان خرمشهری حمایت می‌شوند

سیدخلف موسوی در حاشیه نشست ادارات کل رفاه، تأمین اجتماعی و حمایتی استان خوزستان در خرمشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خرمشهر دارای ظرفیت‌های بالای اقتصادی و اجتماعی بوده و باید نگاه بیش از پیش در راستای توسعه و شکوفایی رونق این منطقه کوشید.

وی افزود: بانک توسعه تعاون و بانک‌های رفاه کارگران اعلام آمادگی کرده که در خرمشهر سرمایه‌گذاری و از تولید کنندگان حمایت کنند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان تصریح کرد: امسال افق روشنی را برای شهرستان خرمشهر به دلیل داشتن پتانسیل‌های تجاری، بازرگانی، صنعتی، صیادی و طرح‌های توسعه کشاورزی پیش‌بینی می‌کنیم.

* پرداخت تسهیلات 40 میلیون ریالی به مددجویان صاحب مسکن مهر

موسوی ادامه داد: مددجویانی که برای مسکن مهر ثبت‌نام کرده‌اند در صورتی که تا 31 تیرماه واحد آماده داشته باشند به صورت بلاعوض مبلغ 40 میلیون ریال به آنها پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به قطعی بودن پرداخت تسهیلات مذکور افزود: در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده و اقدامات مکفی در دستور کار است.

* مرز شلمچه تقویت شود

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اهمیت مرز شلمچه در این منطقه خاطرنشان کرد: مرز شلمچه یکی از گذرگاه‌های مهم استان خوزستان و یکی از معدود گذرگاه‌های مرزی استان است که مبادلات بسیار بالای اقتصادی آن و وجود پتانسیل‌های موجود در این مرز، موجبات رشد و شکوفایی شهرستان خرمشهر را فراهم خواهد کرد.

وی در پایان از مسئولان خواست تا با وسعت‌نظر بیشتری به توسعه ابعاد اقتصادی و تجاری این مرز بنگرند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول