اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کارگروه اشتغال کرمانشاه خبر داد

انعقاد قرارداد بیش از 15 میلیارد تومان طرح اقتصادی در بانک‌های کرمانشاه

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه گفت: 15 میلیارد و 723 میلیون تومان تسهیلات برای اجرای 17 طرح اقتصادی در بانک‌های صادرات، رفاه کارگران، صنعت و معدن و کشاورزی در کرمانشاه به مرحله انعقاد رسیده است.

انعقاد قرارداد بیش از 15 میلیارد تومان طرح اقتصادی در بانک‌های کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سهراب براندیشه در جلسه‌ای که با حضور استاندار ، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: 15 میلیارد و 723 میلیون تومان تسهیلات برای اجرای 17 طرح اقتصادی از زمان جلسه قبل کارگروه تاکنون در بانک‌های صادرات، رفاه کارگران، صنعت و معدن و کشاورزی به مرحله انعقاد رسیده است.

براندیشه افزود: این تسهیلات از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان و مانده اعتبارات بنگاه‌های اقتصادی زودبازده سال‌های 84 الی 88 تامین شده است.

وی در ادامه با ارایه گزارش عملکرد دبیرخانه از عملکرد بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی در خصوص گسترش بنگاه‌های اقتصادی زودبازده از آغاز تاکنون گفت: از مجموع 26 هزار و 944 طرح مصوب با اعتبار یک‌هزار و 233 میلیارد و 529 میلیون تومان تاکنون، تعداد 26 هزار و 904 طرح با رقم یک‌هزار و 158 میلیارد و 206 میلیون تومان در بانک‌ها به انعقاد رسیده است.

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه با اشاره به اعتبارات 700 میلیارد تومانی مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه گفت: تعداد دو هزار و 837 طرح با اعتبار 395 میلیارد و 778 میلیون تومان به بانک‌ها معرفی شده است.

براندیشه  افزود: از این رقم تعداد دو هزار و 109 طرح آن با رقم 295 میلیارد تومان به تصویب رسیده است. تعداد 668 طرح از آن‌ها با اعتبار بیش از 200 میلیارد تومان به مرحله انعقاد رسیده است.

وی به طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا بیش از 29 هزار مجوز مشاغل خانگی صادر شده و به 14 هزار و 822 طرح مبلغ 53 میلیارد و 305 میلیون تومان معادل 75 درصد پرداخت شده است.

براندیشه ادامه داد: در این نشست 7 طرح اقتصادی با اعتبار دو میلیارد و 167 میلیون تومان به تصویب کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه رسید.

انتهای پیام/2700/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول