اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره شعب بانک رفاه خراسان جنوبی خبر داد

راه‌اندازی باجه‌ای ویژه برای دریافت حقوق تمام مستمری‌بگیران

رئیس اداره شعب بانک رفاه خراسان جنوبی از راه‌اندازی باجه‌ای ویژه‌ دریافت حقوق تمام مستمری‌بگیران خبر داد و گفت: این باجه در راستای ارائه خدمات بهتر به بازنشستگان تأمین اجتماعی در نظر گرفته شده است.

راه‌اندازی باجه‌ای ویژه برای دریافت حقوق تمام مستمری‌بگیران

منصور رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: بانک رفاه کارگران، بانک عامل تامین اجتماعی است و 100 درصد سرمایه بانک رفاه متعلق به سازمان تامین اجتماعی می‌باشد.

وی اضافه کرد: در سال گذشته سرمایه بانک رفاه کارگران از 895 میلیارد ریال به 10 هزار میلیارد ریال افزایش یافته است که تأثیر بسزایی در بهبود و کیفیت خدمات بانک خواهد داشت.

بانک رفاه بال سازمان تامین اجتماعی

رئیس اداره شعب بانک رفاه خراسان جنوبی بانک رفاه را به‌عنوان بال سازمان تامین اجتماعی در ارائه انواع خدمات متنوع و متعدد به بیمه‌شدگان و مستمری بگیران دانست و اضافه کرد: بانک رفاه استان ماهانه به 10 هزار نفر حقوق پرداخت می‌کند.

رنجبر با اشاره به تسریع ارائه خدمات بانک رفاه گفت: این مشتریان می‌توانند روزانه 400 هزار تومان از خودپرداز بانک برداشت کنند.

وی تصریح کرد: این بانک در راستای تقدیر از مشتریان مذکور سپرده تامین را به عنوان حساب دو منظوره ارائه می‌دهد.

راه‌اندازی باجه‌ای ویژه دریافت حقوق تمام مستمری‌بگیران

رئیس اداره شعب بانک رفاه خراسان جنوبی یادآور شد: تعداد 274 هزار و 102 فقره حق بیمه به مبلغ یک‌میلیارد و 716 میلیارد ریال در سراسر شعب بانک رفاه خراسان جنوبی در سال گذشته دریافت شده است.

رنجبر از راه‌اندازی باجه‌ای ویژه دریافت حقوق تمام مستمری‌بگیران خبر داد و گفت: این باجه در راستای ارائه خدمات بهتر به بازنشستگان تامین اجتماعی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به خدمات تجاری این بانک تصریح کرد: در این راستا به 6 هزار و 118 نفر به مبلغ 732 میلیارد ریال در سال گذشته تسهیلات پرداخت شده است.

21 درصد از مانده تسهیلات بانک رفاه متعلق به بخش کشاورزی است

رئیس اداره شعب بانک رفاه خراسان جنوبی یادآور شد: 21 درصد از مانده تسهیلات بانک رفاه خراسان جنوبی متعلق به بخش کشاورزی و 25 درصد متعلق به بخش خدمات است.

رنجبر با بیان اینکه در سال گذشته تعداد 767 نفر از تسهیلات ازدواج برخوردار شده‌اند، یادآور شد: این تعداد فقره به ارزش 23 میلیارد ریال بوده است.

وی با اشاره به تسهیلات قرض‌الحسنه کارودانش، گفت: این تسهیلات ویژه معلمان است که طی سال گذشته 2 میلیون تومان تسهیلات به آنها در مجموع 12 میلیارد ریال پرداخت شده است.

کسب رتبه مشتری‌مداری بانک رفاه طی هشت سال متوالی

رئیس اداره شعب بانک رفاه خراسان جنوبی پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی توسط بانک رفاه خراسان جنوبی را 300 فقره برشمرد و اضافه کرد: این تعداد فقره به ارزش 7.5 میلیارد ریال طی سال گذشته بوده است.

رنجبر تصریح کرد: همچنین پرداخت تسهیلات خود اشتغالی کمیته امداد امام خمینی یک میلیارد و 700 میلیون ریال بوده است. 

رئیس اداره شعب بانک رفاه خراسان جنوبی اذعان داشت: بانک رفاه خراسان جنوبی دارای 12 شعبه و هشت باجه می‌باشد.

وی ادامه داد: این تعداد شعبه با 112 پرسنل که 65 درصد آنها مدرک دانشگاهی دارند نسبت به ارائه خدمات بانکی اقدام که با توجه به کسب رتبه مشتری‌مداری طی هشت سال متوالی در بین بانک‌ها و بیمه‌های کشور بیانگر پتانسیل و عزم جدی همکاران در خدمت رسانی درخور شأن مردم کشورمان می‌باشد.

انتهای پیام/69013/ذ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول