اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خبر داد

احداث مدرسه هنرهای زیبا در اهواز

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از احداث مدرسه هنرهای زیبا با شش کلاس در اهواز خبر داد.

احداث مدرسه هنرهای زیبا در اهواز

حجت‌الاسلام سید لطف الله سپهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: فضای مطلوبی برای توسعه هنرهای زیبا در سطح استان وجود دارد که نظیر آن در هیچ یک از شهرهای کشور نیست.

وی با بیان اینکه گسترش هنرهای زیبا در سطح استان، موجب رشد و تعالی فرهنگ خوزستان می‌شود ادامه داد: یک مدرسه هنرهای زیبا با 6 کلاس و برخورداری از فضا، امکانات و تجهیزات خوب و مدرن پذیرای 50 نفر از دانش‌آموزانی است که از طرف آموزش و پرورش معرفی شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: استعدادهای هنری بسیاری در سطح استان وجود دارد که باید در مسیر درست هدایت شوند و حرکت کنند.

وی بر لزوم حمایت آموزش و پرورش از هنر تاکید کرد و گفت: هنر در پرورش روح و روان دانش‌آموزان نقش کلیدی دارد و نباید از آن غافل شد.

سپهر به تعهد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در زمینه تهیه کتاب به آموزش و پرورش اشاره کرد و خاطر نشان کرد: در حدود 44 میلیون و 500 هزار تومان کتاب به مراکز آموزش و پرورش و مناطق محروم پرداخت کرده‌ایم و 30 میلیون دیگر نیز با آن‌ها بدهکار هستیم که با رسیدن بودجه پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/72011/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول