اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد خبر داد

بازسازی 14 مدرسه در راستای اجرای پروژه مهر

فرماندار اسدآباد گفت: در راستای اجرای پروژه مهر 14 مدرسه در قالب این پروژه زیباسازی و بازسازی می‌شوند.‌

بازسازی 14 مدرسه در راستای اجرای پروژه مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه مؤسسات علمی آزاد در شهرستان با تخلف زیادی فعالیت می‌کنند که موجب اعتراض اولیا شده است، اظهار داشت: این دسته از مؤسسات علمی باید فرآیند قانون را طی کنند و با رعایت چارچوب قوانین فعالیت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مؤسسه‌های علمی آزاد باید توسط اماکن نیروی انتظامی تأیید شوند، تصریح کرد: این مؤسسه‌ها باید قوانین آموزش و پرورش را رعایت کنند؛ در غیراین صورت پلمب می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش اسدآباد نیز با بیان اینکه پروژه‌های مهر شامل کلیات موضوعات آموزش و پرورش است، بیان داشت: در اجرای پروژه‌های مهر کمیته‌هایی با عنوان «سازماندهی»، «تعمیر و تجهیز»، «نظارت و بازرسی»، «تبلیغ و توجیه»، «مدیران و نیروی انسانی» و «ثبت ‌نام» تشکیل شده است.

جعفر دهبانی‌بصیر با اشاره به اینکه کمیته «تعمیر و تجهیز مدارس» یکی از موضوعات پروژه‌های مهر است، ابراز کرد: در راستای اجرای پروژه مهر 14 مدرسه در قالب این پروژه زیباسازی و بازسازی می‌شوند.‌

وی متذکر شد: اعتبارات سال گذشته طرح هجرت 3 جذب شده اما اعتبارات امسال تخصیص داده نشده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در ادامه از خروج بازنشسته‌های قبل از موعد آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: در سال‌ جاری کمترین نقل و انتقال نیروی انسانی را نسبت به سال گذشته داشته‌ایم.

وی در پایان از رشد قبولی 18 درصدی شهرستان اسدآباد در مقطع متوسطه نسبت به سال گذشته خبر داد و یادآور شد: 98 درصد از دانش‌آموزان شهرستان اسدآباد برای سال ‌تحصیلی جدید در سامانه سناد ثبت‌ نام کردند.

انتهای پیام/89008/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول