اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک:

2 مدرسه آبیک به دلیل درخواست‌های مردمی دو شیفته شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک گفت: به دلیل درخواست‌های مردمی و کمبود فضای آموزشی، دو مدرسه ابتدایی شهر آبیک در سال تحصیلی جدید، دو شیفته می‌شوند.

2 مدرسه آبیک به دلیل درخواست‌های مردمی دو شیفته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، احمد نوروزی صبح امروز در جلسه فوق‌‌العاده شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک که در سالن جلسات این اداره برگزار شد، اظهار داشت: در شهرک بعثت برای مسکن مهر آبیک تنها یک مدرسه احداث شده و بناست شورای آموزش و پرورش دو شیفته شدن این مدرسه را با صدور مجوز از اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین، قطعی کند.

نوروزی بیان کرد: این امر با توجه به تراکم جمعیت دانش‌آموزی دختر و پسر در این شهرک، کمبود فضای آموزشی و درخواست اولیای دانش‌آموزان مبنی بر دو شیفته شدن این مدرسه به دلیل بعد مسافت به مدارس داخل شهر صورت گرفت.

وی افزود: به دلیل کمبود فضای آموزشی در شهرک قدس نیز مقرر شده است که مدرسه جواد‌الائمه(ع) به دو شیفته تبدیل شود که البته تحقق این امر منوط به صدور مجوز از اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین است.

این مسئول ادامه داد: گرچه موافق دو شیفته شدن مدارس نیستیم ولی به دلیل کمبود فضای آموزشی و درخواست‌های مردمی و کسب رضایت مردم ناگزیر هستیم با دو شیفته شدن مدارس موافقت کنیم که البته به صدور مجوز از اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین بستگی دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: یک فضای بلا استفاده در قالب خوابگاه دخترانه در شهرک قدس شهر آبیک وجود دارد و می‌توان از آن به عنوان فضای آموزشی استفاده کرد ولی فضا و پله‌های این خوابگاه مناسب سن دانش‌آموزان نیست و به دلیل ابتدایی بودن و جنب و جوش داشتن دانش‌آموزان، احتمال مشکل و خطر وجود دارد.

انتهای پیام/77006/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول