اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف استعدادیابی

600 نوجوان در مدرسه فوتبال تراکتورسازی پا به توپ شدند

مدیر مدرسه فوتبال تراکتورسازی گفت: بیش از 600 نوجوان در رده‌های سنی مختلف برای استعداد‌یابی در حال حاضر در مدرسه فوتبال آموزش‌ها و دوره‌های لازم را می‌بینند.

600 نوجوان در مدرسه فوتبال تراکتورسازی پا به توپ شدند

بابک گهرخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: این نوآموزان در گروه‌های سنی زیر 10 سال، زیر 11 سال و زیر 12 سال و رده نونهالان متولدان 11/10/78 به بالا، نوجوانان متولدین 11/10/76 تا 11/10/78، جوانان متولدین 11/10/73 الی 11/10/76 و رده امید متولدان 11/10/71 تا 11/10/73 برای حضور در آکادمی دسته‌بندی شده و تحت آموزش قرار گرفته‌اند.

وی حضور مربیانی باتجربه که زمانی در زمین‌های فوتبال برای باشگاه تراکتورسازی افتخار آفریده‌اند اکنون در کسوت مربیگری و استعداد‌یابی را از رموز موفقیت آکادمی فوتبال تراکتورسازی دانست و گفت: حضور نام آشنایانی همچون محمد ذریه، جواد شالچی، ناصر ساعی، فرهاد حاجب، محمد اصغری‌نصب، داود مختارپور، حبیب حامدی، موسی پوراسماعیل، تقی سعادت‌پور، محمدتقی بایرام‌زاده، امیر یوسفی و مهدی غلامپور می‌تواند زمینه‌ساز شناسایی استعدادهایی شود که می‌توانند تقویت و تامین‌کننده تیم اصلی در سال‌های آینده باشند.

گهرخانی تصریح کرد: نزدیک به 30 سرویس در مسیرهای مختلف روزانه نوجوانان را از سطح شهر تبریز برای حضور در این دوره‌ها به محل باشگاه تراکتورسازی انتقال می‌دهند.

وی بیمه و بیمه تکمیلی کلیه نوآموزان را در طول دوره و حضور پزشکیار در طول دوره در کنار افراد در حال آموزش را از اقدامات صورت گرفته از سوی مدرسه فوتبال تراکتورسازی اعلام کرد و گفت: اقدامات فرهنگی نیز در راستای تمامی برنامه‌ها تاکتیکی و تکنیکی انجام می‌گیرد به طوری که حجت‌الاسلام فضلی با حضور در جمع نوآموزان نسبت به اخلاق در ورزش، احترام به پیشکسوت، داشتن روحیه برد و باخت و روحیه تیمی، نوآموزان را مورد راهنمایی و ارشاد قرار می‌دهد.

گهرخانی با اشاره به فعالیت مستمر سه سال مدرسه فوتبال تراکتورسازی گفت: این مدرسه فوتبال برخلاف سایر مدارس فوتبال در طول سال فعال بوده و برنامه‌های متعددی را در زمینه استعدادیابی و آموزش در دستور کار خود قرار می‌دهد.

مدیر اجرایی آکادمی باشگاه تراکتورسازی اولین محصول این مدرسه فوتبال بعداز 2.5 سال فعالیت را حضور آموزش دیدگاه در این دوره‌ها در تیم‌های لیگ برتری نونهالان و نوجوانان و تیم لیگ دسته یکی جوانان تراکتورسازی عنوان کرد و گفت: جوانان که در این دوره‌ها حضور دارند در صورت دارا بودن استعداد و توانایی لازم در رده‌های مختلف تیم‌های باشگاه تراکتورسازی بکار گرفته می‌شوند.

وی در عین حال بر جنبه‌های فرهنگی حضور کودکان، نوجوانان، جوانان در فضاهای ورزشی تاکید کرد و گفت: حضور در فضاهای ورزشی نه تنها امکان فراهم آمدن تفریح سالم برای این مشتاقان به فوتبال را فراهم می‌آورد بلکه زمینه آموزش حرفه‌ای در رشته‌ای به نام فوتبال را برایشان فراهم می‌سازد که از مهم‌ترین ورزش‌ها در سطح دنیا محسوب می‌شود.

این فعال عرصه ورزش کشور اضافه کرد: این دوره‌ها با حمایت مسئولان باشگاه تراکتورسازی و با کمترین هزینه و با استفاده از امکانات باشگاه تراکتورسازی در اختیار تمام کودکان تبریز و استان قرار داده شده است.

به گفته وی حمایت زینی‌زاده مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی را در برگزاری این دوره‌های برای جوانان و نوجوانان را مفید و مهم ارزیابی کرد و گفت: این حمایت‌ها فراهم آوردن زمینه انگیزه کافی برای دست‌اندرکاران این دوره‌ها از مربیان تا تمام عوامل برای ادامه این روند را ممکن می‌سازد که در نهایت تمام این تلاش‌ها برای کشف، پرورش و استعدادیابی در سطح استان می‌شود که در راستای اهدافی همچون بومی‌سازی و تقویت‌کننده تیم اصلی باشگاه محبوب تراکتورسازی نمود و ظهور پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/60002/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول