اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

مدرسه جودو در شهرستان بهار افتتاح شد

مدرسه جودو در شهرستان بهار امروز افتتاح شد.

مدرسه جودو در شهرستان بهار افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، این مدرسه کار خود را با 40 ورزشکار در رده سنی نونهالان و نوجوانان زیر نظر مربیان ملی‌پوش شهرستان بهار، حسن نجفی و علی کریمی آغاز کرد و هدف این مدرسه استعدادیابی و تشکیل تیم‌های نونهالان و نوجوانان در رشته جودو است.

امام جمعه بهار در آیین افتتاح مدرسه جودو اظهار داشت: پیامبر اسلام (ص) جوانی را پلی میان کودکی و پیری معرفی کرده‌اند و بنابر تاکید ایشان خوشبخت فردی است که از روی این پل به سلامت عبور و از جوانی‌ خود به درستی استفاده کند.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا برای انجام عبادات، به جسم و بدنی سالم نیاز است و در ادعیه نیز از درگاه الهی می‌خواهیم که جسم ما را در راه خدمت و طاعت او قوی بدارد و این قوی بودن جز از راه ورزش و تربیت جسم محقق نمی‌شود.

وی ادامه داد: جوانان کنونی دارای انرژی، امید و ابتکار هستند و این مهم در آغاز انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تصویر‌گری شده است.

امام جمعه بهار جوانان کنونی را وارث دو نسل گذشته انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: امروز پیشرفت‌های کشور در تمام زمینه‌ها مرهون رشادت‌ها، امید و آگاهی جوانان است و ارزش خاص خود را دارد.

وی تحصیل، تهذیب و ورزش را جزو تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب به جوانان برای رشد و تعالی ذکر کرد. 

حاتم‌نیا ورزش را یکی از مهمترین عرصه حضور جوانان و تخلیه هیجانات جوانی عنوان کرد و گفت: تهذیب و تربیت نفس همراه با تربیت جسم باید مد نظر قرار گیرد و این مهم در کنار هم ارزش دوچندانی پیدا می‌کند.

انتهای پیام/2499/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول