اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

حذف بوروکراسی اداری برای حضور سرمایه‌گذاران در زنجان ضروری است

دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: حذف بوروکراسی اداری برای حضور سرمایه‌گذاران در استان زنجان یک امر ضروری است.

حذف بوروکراسی اداری برای حضور سرمایه‌گذاران در زنجان ضروری است

نیما ظهیریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در زمینه جذب سرمایه‌گذار باید همه دستگاه‌های اجرایی استان زنجان همکاری‌های لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری خوب و بالا در استان زنجان سبب جذب سایر سرمایه‌گذاران و ایجاد انگیزه می‌شود، خاطرنشان کرد: باید پس از جذب شدن سرمایه‌گذار اقدام به دریافت مالیات و بیمه کرد.

دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه احصاء لکه‌های سرمایه‌گذاری در استان زنجان پیشنهادی است که توسط خانه صنعت، معدن و تجارت استان به بخش خصوصی ارائه شده است، تصریح کرد: باید بوروکراسی اداری برای حضور سرمایه‌گذاران برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه مسئولان استان زنجان باید به اهمیت حضور سرمایه‌گذار در استان توجه داشته باشند، ادامه داد: مشکلاتی به دلیل عدم هماهنگی بخش اداری در زمینه سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود.

ظهیریان با بیان اینکه در زمینه سرمایه‌گذاری خارجی، استان زنجان راه‌های نرفته زیادی دارد، اذعان داشت: همه ارگان‌ها و نهادها در این راستا باید در یک مسیر گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه استان‌های دیگر از هر فرصتی به منظور جذب سرمایه‌گذار استفاده می‌کنند، اضافه کرد: باید اصالت یک سرمایه‌گذار نیز به دلیل پای کار بودن وی به خوبی در استان تشخیص داده شود.

دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان از ظرفیت بزرگ خود که نزدیکی به پایتخت است، استفاده خوبی نکرده است، اظهار داشت: بسیاری از سرمایه‌گذاران استان نیز درآمدهای خود را در داخل استان هزینه نمی‌کنند.

انتهای پیام/73006/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول