اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی خبر داد

سرمایه‌گذاری 4 هزار و 650 میلیارد ریالی در شهرک صنعتی چناران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی از سرمایه‌گذاری 4 هزار و 650 میلیارد ریالی سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع در شهرک صنعتی چناران خبر داد.

سرمایه‌گذاری 4 هزار و 650  میلیارد ریالی در شهرک صنعتی چناران

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی سلیمانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، ارتباط و پیوند بین بخش خصوصی و دولت، یک روند هماهنگ و هم‌سو بود و در سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری مزین به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی شده، باید با تلاش و همت صنعتگران در راستای عینیت بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری همگام باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی حوزه تولید و صنعت را دارای جایگاه ویژه‌ای دانست و افزود: در اجرای واگذاری شهرک‌ها و نواحی صنعتی، همه پروژه‌های عمرانی و طرح‌هایی که امروز هنوز به نتیجه نرسیدند، با نگاه توسعه‌ای دولت به بخش سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت، همچنان در تکالیف دولت بوده و فقط بخش حفظ و نگهداری، به صنعتگران واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه 4 هزار و 650  میلیارد ریال سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع در شهرک صنعتی چناران سرمایه‌گذاری کرده‌اند، تصریح کرد: تاکنون 142 واحد تولیدی در شهرک صنعتی چناران مبلغ یک هزار و 690 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری داشته که برای 3 هزار و 749 نفر، به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: شهرک‌های صنعتی بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری هستند و شهرک صنعتی چناران با ظرفیت مناسب در جذب سرمایه‌گذاری و شرایط ایده‌آل و مطلوب، آمادگی لازم را دارد.

انتهای پیام/70002/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول