اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کوشک خبر داد

ارائه تسهیلات برای سرمایه‌گذاری در فرصت‌های گردشگری

شهردار کوشک گفت: در صورتی‌که سرمایه‌گذاری مایل به سرمایه‌گذاری در کوشک باشد شهرداری به عنوان آورده زمین‌ها را در اختیار آنها گذاشته و سرمایه‌گذار می‌تواند روی آنها فعالیت انجام دهد.

ارائه تسهیلات برای سرمایه‌گذاری در فرصت‌های گردشگری

مهدی ایمانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان افزود: با توجه به مساعد بودن آب‌ و هوای شهر کوشک باغات این شهر، محیطی مناسبی را برای گردشگران ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: باغات شهر کوشک به سه بخش تقسیم می‌شود، یک بخش در منطقه شمال است که متعلق به مردم بومی است و بخشی دیگر در جنوب به نام خرم‌آباد و بخشی نیز در باغات در شرق کوشک قرار دارد که باغات ویلایی شهر کوشک است که بالغ بر 45 درصد از درآمدهای شهر کوشک از این باغات می باشد و به طور عمده متعلق به دوره قبل از سال 74هستند.

شهردار کوشک گفت: با توجه به مساعد بودن آب‌ و هوای شهر کوشک این باغات محیطی مناسب را برای گردشگران ایجاد می‌کند همچنین به علت پایین بودن قیمت‌ نسبت به سایر مناطق گردشگری سرمایه‌گذارانی را به خود جذب کرده است که 40 درصد از درآمدهای شهرداری را شکل می دهند.

وی درباره تسهیلات شهرداری جهت افزایش سرمایه‌گذاران در شهر کوشک تصریح کرد: سرمایه‌گذاران در ورودی شهر کوشک که حدود 14 هزار متر زمین است برای احداث فضای سبز می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند.

ایمانیان تصریح کرد: با سرمایه موجود شهرداری توانایی انجام دادن این پروژه را نداشته و مجبور هستیم با سرمایه‌گذار همکاری داشته باشیم و در همین زمینه هم اکنون 3 هزار متر زمین نیز در خروجی شهر کوشک وجود دارد که جهت سرمایه گذاری اعلام آمادگی کردیم و اگر سرمایه‌گذاری باشد که در این محل پروژه‌های تجاری، اداری و مسکونی خوبی با توجه به قرار داشتن کوشک بین شهر اصفهان و شهرستان نجف‌آباد و در مسیر جاده ترانزیتی خوزستان در نظر گرفته شده که محل مناسبی جهت سرمایه گذاری به حساب می‌آید.

وی به دیگر ظرفیت‌های سرمایه گذاری در این شهرستان اشاره کرد و افزود: از زمین‌های دیگر که آماده به سرمایه‌گذاری است یک هزار و 100 متر زمین برای استخر سرپوشیده که در حال حاضر در شهر موجود نیست و به آن نیاز است و اگر سرمایه‌گذاری حاضر باشد در این زمینه  نیز می‌تواند سرمایه‌گذاری کند.

شهردار کوشک تصریح کرد: همچنین مجموعه دیگر زمینی به مساحت 13 هزار متر است که اگر سرمایه‌گذاری آماده همکاری باشد می‌تواند برای احداث یک مجموعه تفریحی شهری که این مجموعه شامل سالن برگزاری مراسمات، رستوران و یک مجموعه پارک شبیه به مجموعه شهید کاظمی در نجف‌آباد بوده، می‌تواند در این زمینه با شهرداری کوشک همکاری کند.

انتهای پیام/63020/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول