اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد

معرفی 125 واحد صنعتی زنجان برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: 125 واحد صنعتی استان زنجان به منظور دریافت تسهیلات سرمایه در گردش از صندوق توسعه ملی معرفی شده‌اند.

معرفی 125 واحد صنعتی زنجان برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ناصر فغفوری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد توسعه معادن اظهار داشت: واحدهایی در استان زنجان متقاضی استفاده از تسهیلات ریالی و ارزی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی هستند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 28 واحد به منظور دریافت تسهیلات ریالی به ارزش 2 هزار و 731 میلیارد ریال به صندوق توسعه ملی معرفی شده‌اند، تصریح کرد: میزان تسهیلات ارزی درخواستی نیز 165 میلیون یورو و 153 میلیون دلار اعلام شده است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه 28 طرح مذکور در کار گروه استانی تایید شده است، اضافه کرد: 22 طرح معرفی شده در استان زنجان نیز توسط وزارت‌خانه تایید شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع 22 طرح تایید شده از استان زنجان 19 طرح در بانک‌ها پذیرش اولیه شده است، ادامه داد: پنج فقره از طرح‌ها نیز برای دریافت تسهیلات سرمایه ثابت تایید اولیه را گرفته است.

فغفوری با بیان اینکه 125 واحد در استان زنجان به منظور دریافت تسهیلات سرمایه در گردش از صندوق توسعه ملی معرفی شده است، اذعان داشت: مبلغ تسهیلات 211 میلیارد ریال اعلام شده است.

وی به تاسیس شعبه صندوق توسعه ملی در استان‌ها اشاره کرد و افزود: با احداث این صندوق‌ در استان زنجان، می‌توان استفاده خوبی از منابع آن کرد.

انتهای پیام/73006/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول