اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب شورای شهر زنجان:

کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری در شورای شهر زنجان تشکیل می‌شود

منتخب شورای شهر زنجان تشکیل کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری را از نخستین اقدامات خود در شورای چهارم این شهر اعلام کرد.

کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری در شورای شهر زنجان تشکیل می‌شود

سعید امیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان نخستین فاکتور در مدیریت را استفاده از ظرفیت نیروهای انسانی عنوان کرد و افزود: مدیریت شهری باید از همه ظرفیت‌های موجود در سطح شهر استفاده کند.

وی با بیان اینکه افکار عمومی به واقعیت‌ها نزدیک‌تر هستند، ادامه داد: تجربه ثابت کرده است که استفاده از نظرات مردم به حل مشکلات کمک شایان توجهی می‌کند.

منتخب شورای شهر زنجان تصریح کرد: دریافت نظرات و افکار مردمی از راه‌های مختلف از جمله استفاده از فرصت‌های مجازی، ظرفیت شورایارها در صورت راه‌اندازی و همچنین استفاده از قابلیت‌های معتمدان میسر می‌شود.

وی با بیان اینکه زنجان یکی از قطب‌های دانشگاهی کشور محسوب می‌شود، اضافه کرد: مدیریت شهری می‌تواند از این ظرفیت نیز استفاده کند.

امیدی تعامل با مسئولان استانی را از دیگر راهکارهای کمک به مدیریت شهری دانست و تصریح کرد: تعامل و هماهنگی با سازمان‌های مردم نهاد و سمن‌های فعال در حوزه‌های مختلف می‌تواند در حل مشکلات به مدیران شهری کمک کند.

وی اقتصاد را یکی از مهم‌ترین مشکلات شهر برشمرد و اضافه کرد: بر اساس آسیب‌شناسی انجام شده در مورد مشکلات شهر زنجان دلیل عدم موفقیت شورا و شهرداری کمبود منابع اعتباری برای مدیریت شهری است.

منتخب شورای شهر زنجان بر لزوم ارتقای مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: این ارتقا می‌تواند با کمک گرفتن از مشارکت عمومی در تصمیم‌سازی‌های شهری میسر شود.

وی با مهم دانستن اقتصاد در مدیریت شهری اضافه کرد: کسب و کار در هر دو بعد خرد و کلان شهر زنجان ضعیف است.

امیدی تشکیل کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری را از نخستین اقدامات شورای چهارم زنجان اعلام کرد و ادامه داد: این کمیسیون باید برای امور اقتصادی شهرداری زنجان برنامه‌ریزی کند.

وی ایجاد معاونت یا دفتری در حوزه اقتصاد و سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری را از دیگر برنامه‌های خود برای ارائه به شورای چهارم زنجان دانست و گفت: شورا باید با استفاده از روش‌های مختلف اقتصاد مدیریت شهری زنجان را تقویت کند.

انتهای پیام/73004/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول