اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جذب سرمایه و توسعه اقتصادی منطقه ویژه پارس خبر داد

برگزاری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در پایتخت انرژی کشور

مدیر جذب سرمایه و توسعه اقتصادی منطقه ویژه پارس از برگزاری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در پایتخت انرژی کشور خبر داد.

برگزاری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در پایتخت انرژی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت فریدونی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان پارس جنوبی اظهار داشت: منطقه ویژه پارس از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز است و بیش از 43 درصد گاز کشور را تامین می‌کند.

وی افزود: برای رشد این منطقه و توسعه فازهای پارس جنوبی اقدامات ارزشمندی انجام گرفته و امیدوار هستیم روز به روز شاهد پیشرفت بیشتری نیز باشیم.

مدیر جذب سرمایه و توسعه اقتصادی منطقه ویژه پارس از برگزاری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در پایتخت انرژی کشور در نیمه دوم سال‌جاری خبر داد.

فریدونی تصریح کرد: این همایش بین‌المللی با هدف معرفی مطلوب پتانسیل‌ها، موقعیت و شرایط بهینه پایتخت انرژی کشور در نیمه دوم سال‌جاری در عسلویه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در راستای برگزاری این همایش بین‌المللی به‌دستور مدیر عامل سازمان تا کنون جلسات متعددی به‌منظور ساماندهی کمیته‌ها و تشریح فعالیت‌ها تشکیل شده است و شورای سیاستگذاری این همایش نیز مشخص شده‌اند.

فریدونی افزود: این همایش بین‌المللی با نگاه ویژه وزیر نفت و مدیران عامل شرکت‌های تابعه این وزارتخانه و با حضور تولید کنندگان و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، سفیران، فعالان تجاری و اقتصادی و صنعتگران کشورهای مختلف جهان و جمعی از نخبگان اساتید و دانشجویان کشور در مرکز همایش‌های خلیج فارس منطقه ویژه پارس برپا خواهد شد.

مدیر جذب سرمایه و توسعه اقتصادی منطقه ویژه پارس گفت: به دستور مدیرعامل سازمان، دبیرخانه این همایش بین‌المللی در سازمان منطقه ویژه پارس فعالیت‌های اولیه خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/2451/ط20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول