اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان:

دانش‌آموزان طرح هجرت زنجان با نبود اعتبار بلاتکلیف مانده‌اند

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: متاسفانه دانش‌آموزان اعزامی در استان زنجان به طرح هجرت به دلیل عدم تامین اعتبار توسط اداره کل آموزش و پرورش بلاتکلیف مانده‌اند.

دانش‌آموزان طرح هجرت زنجان با نبود اعتبار بلاتکلیف مانده‌اند

ذبیح‌الله علی‌بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: متاسفانه با وجود آغاز طرح هجرت، هنوز اعتباری توسط اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان به این طرح تزریق نشده است.

وی با اشاره به اینکه باید مصالح، رنگ و استادکار برای مرمت و نوسازی مدارس توسط اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس معرفی شود، تصریح کرد: با پیگیر‌ی‌ها نیز نتیجه‌ای حاصل نشده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه در سال جاری بیش از 400 مدرسه را در قالب طرح هجرت مرمت و نوسازی می‌کنیم، اضافه کرد: متاسفانه شرایط مالی مناسبی برای اجرای طرح وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان بسیج سازندگی از نظر آمادگی و حضور نیروها آماده اجرای طرح است، یادآور شد: عدم تامین اعتبار توسط اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی مدارس اصلی‌ترین مشکل این طرح به شمار می‌رود.

علی‌بابایی با بیان اینکه در سال جاری مرمت و احداث خانه‌های بهداشت در دستور کار سازمان بسیج سازندگی نبوده است، ادامه داد: این کارها در سال جاری بیشتر بر عهده قرارگاه خاتم‌الانبیاء و دانشگاه علوم پزشکی بوده است.

وی همچنین اذعان داشت: در مجموع طی سال‌های گذشته تعدادی خانه عالم نیز در روستاهای استان زنجان احداث و مرمت کرده‌ایم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه طرح هجرت تا 25 شهریور ماه سال جاری در استان زنجان ادامه دارد، افزود: بیش از 7 هزار و 600 نفر دانش آموز در این طرح حضور دارند.

وی تعداد دانش‌آموزانی که به صورت یک روزه در طرح هجرت حضور داشتند  را 4 هزار و 500 نفر برشمرد و گفت: 3 هزار نفر از آنها نیز در دوره 10 روزه این طرح شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/73006/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول