اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آمل خبر داد

مشارکت 1200 دانش‌آموز آملی در طرح هجرت 3

مدیر آموزش و پرورش آمل از مشارکت یک هزار و 200 دانش‌آموز دختر و پسر در طرح هجرت سه این شهرستان خبر داد.

مشارکت 1200 دانش‌آموز آملی در طرح هجرت 3

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حمید محمدنسب پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز طرح هجرت سه این شهرستان با اشاره به اینکه طرح هجرت سه در زمینه بهبود فضاها و اماکن آموزشی قدم‌های خوبی برداشته است، اظهار داشت: این طرح بستر مناسبی برای حضور چشمگیر و پرتلاش دانش‌آموزان در زمینه سازندگی فضاهای آموزشی خواهد بود.

وی با بیان اینکه 800 پسر و 400 دختر دانش‌آموز آملی در طرح هجرت سه با بسیج سازندگی همکاری می‌کنند، یادآور شد: یک هزار و 200 دانش‌آموز بسیجی از شنبه تا چهارشنبه در این طرح مشارکت دارند.

محمدنسب با اعلام اینکه مشارکت دانش‌آموزان در تعمیر و تجهیز مدارس افزایش درک دانش‌آموزان نسبت به محیط زندگی خود را به دنبال خواهد داشت، گفت: این امر موجب می‌شود دانش‌آموزان در طول سال نیز کمک و همراه اولیای مدارس باشند.

وی با اعلام اینکه در طرح هجرت سه امور پرورشی دانش‌آموزان نیز مد نظر قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: این دانش‌آموزان در قالب اردوهای فرهنگی و تربیتی نیز آموزش می‌بینند.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های طرح هجرت سه اظهار داشت: دانش‌آموزان در این مدارس با رنگ‌آمیزی کلاس‌ها و سالن‌ها، مرمت نمازخانه‌ها و سرویس بهداشتی، محوطه‌سازی، گل‌کاری، دیوارنویسی، تعمیر میز و صندلی، سیم‌کشی ساختمان، کاشی‌کاری و موزائیک‌کاری، مدارس را برای سال تحصیلی جدید آماده می‌کنند.

وی یادآور شد: در طرح هجرت سه تابستان 91 حدود 50 مدرسه در اختیار بسیج سازندگی قرار گرفته است.

انتهای‌ پیام/86011/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول