اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود:

طرح هجرت 3 در ایجرود آغاز شد

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود گفت: طرح هجرت 3 با همکاری دانش‌آ‌موزان در این شهرستان آغاز شد.

طرح هجرت 3 در ایجرود آغاز شد

حمدالله قاسملو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از افتتاح طرح هجرت 3 در ایجرود خبر داد و اظهار کرد: این طرح با همکاری دانش‌آموزان بسیجی این شهرستان برگزار می‌شود.

وی هدف از اجرای طرح هجرت سه را به‌کارگیری دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف بسیج سازندگی اعلام کرد و افزود: غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان از اهداف اجرای این طرح است.

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود ترویج فرهنگ بسیجی از طریق انسجام فعالیت‌های سازندگی را جزو برنامه‌ها و اهداف دانش‌آموزان در طرح هجرت 3 دانست و تصریح کرد: کمک به دولت در سازندگی کشور نیز از دیگر اهداف این طرح محسوب می‌شود.

وی حفظ و انسجام دانش‌آموزان بسیجی از طریق فراخوان و به‌کارگیری سازمانی آنها را از اهداف برگزاری این طرح اعلام کرد و ادامه داد: از دیگر اهداف‌ اجرای این طرح مشارکت دانش‌آموزان بسیجی به صورت انسجام‌یافته در عرصه‌های مختلف سازندگی است.

قاسملو ایجاد زمینه بروز توانایی بالقوه دانش‌آموزان بسیجی و تقویت فرهنگ کار و تلاش را جزو اهداف برگزاری طرح هجرت 3 اعلام کرد و افزود: ارتقای توانایی بالفعل دانش‌آموزان بسیجی در بین آحاد مردم از دیگر اهداف برگزاری این طرح است.

وی همچنین ایجاد ارتباط موثر بین دانش‌آموزان بسیجی در فعالیت‌های اجتماعی را از برنامه‌ها و اهداف اجرای طرح هجرت 3 اعلام کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود با اشاره به اینکه طرح هجرت 3 با همکاری و هماهنگی آموزش و پرورش و سپاه ناحیه ایجرود برگزار می‌شود، گفت: در این طرح زیباسازی و نقاشی مدارس شهرستان ایجرود نیز انجام می‌شود.

وی فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای، تعمیرات و مرمت ساختمان‌ها را از برنامه‌های دانش‌آموزان بسیجی در طرح هجرت 3 اعلام کرد و گفت: همچنین فعالیت‌های فرهنگی شامل برگزاری کلاس احکام و قرآن نیز از دیگر برنامه‌های این طرح است.

انتهای پیام/73008/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول