اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه استان بوشهر خبر داد

فعالیت بیش از 4 هزار دانش‌آموز بسیجی در طرح هجرت 3

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه استان بوشهر از فعالیت بیش از چهار هزار دانش‌آموز بسیجی در طرح هجرت 3 خبر داد.

فعالیت بیش از 4 هزار دانش‌آموز بسیجی در طرح هجرت 3

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی شیخیانی ظهر امروز در حاشیه برگزاری اردوهای جهادی در بوشهر گفت: طرح هجرت 3 تابستان هر سال با هدف محقق شدن فرمایش رهبر معظم انقلاب در ارتباط با غنی‌سازی اوقات فراغت و به‌کارگیری توانمندی دانش‌آموزان با محوریت مرمت و بهسازی مدارس اجرا می‌شود.

وی افزود: امسال هم از نخستین روز تابستان، دانش‌آموزان بسیجی استان بوشهر با وجود گرمای هوا جهاد بهسازی و زیباسازی مدارس را آغاز کرده‌اند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه استان بوشهر درباره طرح هجرت 3 ادامه داد: اولویت به‌کارگیری با دانش‌آموزان عضو حلقه‌های صالحین است و این دانش‌آموزان در زمینه بهسازی و زیباسازی مدارس، فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، شرکت در کلاس‌های تقویتی و حضور در اردوهای جهادی یک‌روزه فعالیت می‌کنند.

شیخیانی تصریح کرد: محرومیت‌زدایی کار زیبا و مهمی است که امروز بسیج خود را موظف به انجام آن می‌داند و بسیج دانش‌آموزی با توجه به جمعیت بزرگ خود، نقشی اساسی در این زمینه دارد.

وی افزود: امسال چهار هزار و 127 دانش‌آموز در عرصه مرمت و زیباسازی مدارس در قالب طرح هجرت 3 حضور دارند و 13 هزار و 596 دانش‌آموز عضو حلقه‌های صالحین نیز در اردوهای جهادی یک‌روزه در مناطق محروم شهرستان خود به فعالیت‌های عمرانی مشغول هستند.

شیخیانی تصریح کرد: در اردوهای جهادی یک‌روزه، دانش‌آموزان در زمینه بازسازی منازل و اماکن روستایی، فعالیت‌های فرهنگی، زیباسازی و شعارنویسی و پاکسازی محیط زیست در روستاها و مناطق محروم فعالیت می‌کنند.

ثبت‌نام این طرح اردیبهشت‌ماه در مدارس انجام می‌شود.

انتهای پیام/66006/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول