اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان شمالی

اردوهای دانش‌آموزی طرح هجرت 3 کلید خورد

فعالیت اردوهای هجرت دانش‌آموزی در خراسان شمالی در مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3 کلید خورد.

اردوهای دانش‌آموزی طرح هجرت 3 کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی خراسان شمالی، مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3 با حضور دانش آموزان برادر و خواهر در محل آموزش پرورش شهرستان بجنورد برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش خراسان شمالی در این مراسم گفت: از حضور دانش آموزان و فرهنگیان بسیجی در این اردوها تشکر می‌کنم و سازندگی و آبادانی را هدف اصلی اجرای طرح هجرت 3 می‌دانم.

وی افزود: خودسازی و آماده‌سازی عواملی مهم در جهت سازندگی و آبادانی میهن اسلامی خواهد بود.

عین‌بیگی با اشاره به جنگ تحمیلی اظهار کرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس همه جوان و دارای شور و شوق همانند شما جهادگران بودند، اما آن‌ها توانستند از تمام خواسته‌های دنیوی بگذرند و برای دفاع از انقلاب بجنگند.

وی رهبری را محور تمام نگاه‌ها و تفکرها دانست و افزود: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) با رهبری مدبرانه انتخابات ریاست جمهوری آن را به یک حماسه سیاسی به معنای واقعی کلمه تبدیل کرد.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بجنورد هم ضمن تقدیر از مجریان و متولیان اردوهای هجرت 3 در ادامه اظهار کرد: عزت، اقتدار و سربلندی نام ایران در جهان را مدیون خون پاک شهیدان هستیم و ایران اسلامی به برکت وجود جوانان بسیجی و شهیدان گران‌قدر توانسته سربلند شود.

محمد شجاع اردوهای هجرت را در ابتدا  تبعیت از منویات رهبری دانست و تصریح کرد: باید این اردوها به عرصه جهادی تبدیل شود و با تلاش مضاعف باعث آبادانی کشور و رفع محرومیت شویم.

وی شمار بسیجیان  شرکت کننده در طرح هجرت شهرستان بجنورد را یک هزار و 600 نفر بیان کرد و گفت: یکی از الزامات شعار رهبری در ابتدای همین سال داشتن روحیه و فکر جهادی در کار است.

شجاع در پایان با اشاره به تعداد شهدای دانش آموز شهرستان بجنورد که 90 شهید است، خاطرنشان کرد: امروز آموزش و پرورش و بسیج می‌توانند اوقات فراغت دانش آموزان را فراهم کنند و در عرصه‌های آبادانی و سازندگی و خدمت رسانی به مردم محروم از دانش آموزان بسیجی کمک بگیرند.

انتهای پیام/63002/س/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول