اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خبر داد

آغاز طرح هجرت 3 از شهر زلزله‌زده شنبه

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: طرح هجرت 3 از شهر زلزله‌زده شنبه برای کمک به بازسازی این شهر آغاز شد.

آغاز طرح هجرت 3 از شهر زلزله‌زده شنبه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، ناصر دولاح عصر امروز در افتتاحیه طرح هجرت 3 که در شهر شنبه آغاز شد اظهارداشت: حادثه زلزله 20 فروردین ماه 92 در شنبه و صبر، حوصله و تحمل مردم نشان از ایمان، ولایت‌پذیری، شناخت و بصیرت مردم به تعظیم در مقابل حوادث غیرمترقبه مصلحت الهی بود.

دولاح یادآور شد: حضور سپاه و بسیج همانطور که در عرصه‌های نظام نقش موثر و مفیدی داشته در این حادثه هم بر خود تکلیف می‌دانست تا آنجایی که مقدور است در کنار مردم حضور داشته باشند.

وی گفت: سپاه امام رضا(ع) ناحیه دشتی و بسیج سازندگی شهرستان جهت خدمات‌رسانی در بخش شنبه و طسوج توسط اردوهای جهادی 15 روزه دانشجویی، اردوهای هفت روزه حوزه‌های محلات و اردوهای حلقه یک روزه صالحین آماده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه برای بازسازی منطقه زلزله زده از متخصصین فنی استفاده ‌می‌شود افزود: سازمان دانش‌آموزی و حوزه مقاومت بیش از 380 مدرسه در استان بوشهر به همت دانش آموزان مرمت، بازسازی و زیباسازی می‌کنند.

دولاح افزودامسال بیش از 19 هزار و 288 نفر روز دانش‌آموز، دانشجو و بسیجیان محلات در اردوهای هجرت 3 و اردوهای جهادی حضور می‌یابند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در پایان علی زارعی را به عنوان مسئول بسیج سازندگی دشتی معرفی نمود.

انتهای پیام/66006/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول