اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش حاجی‌آباد خبر داد

اجرای طرح هجرت در مدارس حاجی‌آباد

رئیس آموزش و پرورش حاجی‌آباد از اجرای طرح هجرت در هشت مدرسه این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح هجرت در مدارس حاجی‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد، مهدی سالاری ظهر امروز در جلسه کمیته اجرایی بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: در حال حاضر 8 مدرسه برای اجرای این طرح شناسایی شده که 5 مدرسه در سطح شهر 3 مدرسه در هاشم آباد احمدی و شمیل هستند.

در ادامه جلسه اباذر سالاری فرمانده  ناحیه حاجی آباد، در مورد اجرای طرح هجرت 3 توضیحاتی ارائه داد و این طرح را از جمله برنامه‌های مهم سازمان بسیج عنوان کرد و خواستار همکاری در شناسایی مدارسی که نیاز به رنگ آمیزی دارند شد و افزود: برای تعامل هرچه بیشتر مجریان این طرح  توجیه شوند.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این برنامه ایجاد فضای مناسب برای دانش‌آموزانی است که با فرهنگ سازی مناسب می‌خواهند در عرصه‌های مختلف با کار و زندگی اجتماعی بیشتر آشنا شوند.

سالاری در پایان خواستار برنامه‌ریزی مشترک آموزش و پرورش و سپاه در جهت اجرای طرح هجرت سه و اوقات فراغت دانش‌آموزان شد.

یادآور می‌شود مسئولان دستگاه‌های مرتبط با طرح هجرت سه در خصوص برنامه‌های مختلف از جمله برگزاری کلاس‌های تقویتی و مسایل علمی و فرهنگی دانش آموزان پیشنهادهایی را ارایه کردند.

طرح هجرت سه به همت ناحیه مقاومت بسیج و به منظور آشنایی دانش آموزان عضو بسیج با فعالیت‌های عمرانی و اجتماعی در مناطق محروم و دور افتاده روستایی در ایام تابستان از 21 مرداد آغاز و به مدت 10روز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/88002/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول