اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

اجرای طرح هجرت سه در 700 عرصه استان زنجان

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طرح هجرت سه در 700 عرصه استان طی سال جاری اجرا می‌شود.

اجرای طرح هجرت سه در 700 عرصه استان زنجان

احمد مجتهدی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در مرحله استانی مسابقات فرهنگی هنری سال جاری 4 هزار و 571 دانش‏آموز به صورت حضوری و غیرحضوری شرکت داشتند.

وی با اشاره به اینکه 500 نفر از دانش‌آموزان نیز در قالب مسابقات هنری سرود و نمایش حضور داشتند، خاطرنشان کرد: مجموع بدهی باقیمانده از این مسابقات در استان زنجان 110 میلیون تومان برآورد شده است.

معاون پژوهش و برنامه‏ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه از بدهی‏های سال گذشته نیز در بخش مسابقات فرهنگی و هنری 16 میلیون تومان باقی است، تصریح کرد: مجموع اعتبار مورد نیاز اداره فرهنگی هنری برای پرداخت بدهی‏های خود 517 میلیون تومان است.

وی با اشاره به اینکه در طرح‏های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‎آموزان در فصل تابستان طی سال گذشته 73 هزار و 988 نفر زیرپوشش قرار گرفتند، اضافه کرد: در مجموع 130 میلیون تومان از تعهدات سال گذشته باقی مانده است.

مجتهدی با تاکید بر اینکه در سال جاری 143 میلیون تومان اعتبار برای پایگاه‏های اوقات فراغت استان زنجان مورد نیاز است، افزود: تعداد افراد زیرپوشش این برنامه‏ها نسبت به سال گذشته 10 درصد رشد داشته است.

وی به اجرای طرح هجرت سه در استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: این طرح در سال گذشته شامل 661 عرصه با 27 هزار و 962 نفر روز می‏شود.

معاون پژوهش و برنامه‏ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه 20 میلیون تومان از تعهدات این اداره کل در زمینه طرح هجرت باقی مانده است، ادامه داد: در سال جاری این طرح در 700 عرصه با 35 هزار نفر روز اجرا می‏شود.

وی مجموع بدهی‏های معوقه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در بخش راهیان نور را نیز 34 میلیون تومان اعلام کرد.

انتهای پیام/73006/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول