اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف بازگشایی مدارس صورت گرفت

آغاز فعالیت پروژه مهر 92 در آموزش و پرورش هرمزگان

فعالیت پروژه مهر 92 و اقدامات کمیته‌های مرتبط در اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان و ادارات شهرستان‌ها و مناطق تابعه در راستای برنامه‌ریزی و تنظیم فعالیت‌ها و تمهید مقدمات بازگشایی مدارس آغاز شد.

آغاز فعالیت پروژه مهر 92 در آموزش و پرورش هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان صبح امروز در جمع معاونین اداره کل، مسئولان و دبیران کمیته‌های پروژه مهر با بیان اینکه مجموعه اقداماتی هر ساله در آموزش و پرورش به منظور آماده‌سازی مدارس برای بازگشایی تحت عنوان پروژه مهر اجرا می‌شود، اظهار داشت: ارتقا و کیفیت‌بخشی فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و تربیتی دانش‌آموزان با ایجاد زیرساخت‌های لازم از اولویت‌های مهم پروژه مهر است که با نگاه جامع شرایط مناسب آغاز سال تحصیلی جدید را به دقت رصد می‌نماید.

احمد آخوندی در ادامه به تشریح وظایف ستاد پروژه مهر پرداخت و بیان داشت: برنامه‌ریزی و تعیین سیاست‌گذاری‌های راهبردی در راستای پروژه مهر، تنظیم دستور جلسات کمیته‌ها، پیگیری مصوبات جلسات کمیته‌ها و نظارت بر اجرای بهینه فعالیت‌های پروژه مهر در ادارات تابعه و مدارس تحت پوشش از اهم وظایف این ستاد است که باید به دقت مد نظر مسئولان کمیته‌ها باشد.

وی ایجاد بستر مناسب و تمهید مقدمات برای بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید را از مهم‌ترین اهداف پروژه مهر عنوان کرد و بیان داشت: این مهم باید بر محور تحولی نوین در نگرش‌ها خاصه توجه جدی به سند تحول بنیادین در همه ارکان آموزش و پرورش باشد.

رئیس ستاد پروژه مهر در استان در ادامه نشست بااشاره به جزییات دستورالعمل پروژه مهر، به تشریح ترکیب اعضای ستاد در سطح استان و شهرستان، اعضای کمیته‌های پروژه و اهم وظایف پیش بینی شده کمیته‌های عمل کننده پرداخت و اظهار داشت: فعالیت ستاد از 15 تیر ماه آغاز و تا 15 مهر ماه 92 ادامه خواهد داشت.

آخوندی در پایان تاکید کرد: تمام کمیته‌های ستاد به منظور پیگیری وظایف و برنامه‌های محوله به صورت مستمر با تشکیل جلسه، برابر چک لیست به دقت و با جزییات پیگیری لازم را داشته باشند.

همچنین در این نشست معاونان و مسئولان کمیته‌ها به ارائه دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در راستای اجرای موثر و کیفی برنامه‌ها پرداختند و رئوس برنامه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

یادآور می‌شود کمیته سازماندهی، تعمیر و تجهیز، توجیه و تبلیغ، تایید صلاحیت و نظارت و ارزیابی، پنج کمیته ستاد پروژه مهر است که در کنار دو کمیته ابتکاری استان (افزایش پوشش تحصیلی و جلب مشارکت‌های مردمی) بر اساس شرح وظایف محوله، زیر نظر ستاد فعالیت می‌کنند و این فعالیت‌ها در سطح استان، شهرستان و منطقه و مدارس نیز طبق شرح وظایف تعریف شده، پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/88007/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول