اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد

تقدیر حاجی بابایی از عملکرد رسانه‌ای آموزش و پرورش هرمزگان

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش از اقدامات آموزش و پرورش هرمزگان در عرصه اطلاع رسانی تقدیر کرده است.

تقدیر حاجی بابایی از عملکرد رسانه‌ای آموزش و پرورش هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد آخوندی امروز در جمع خبرنگاران با قدردانی از حسن توجه مقام عالی وزارت گفت: رسانه‌های جمعی نقش ممتازی در تنویر افکار عمومی و پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت دارند که به درستی سهم رسانه‌ها در همه موفقیت‌های آموزش و پرورش هرمزگان بی بدیل و غیرقابل انکار است.

وی با ستایش از آنچه توجه ویژه رسانه‌های جمعی استان به روند تحولات آموزش و پرورش بر پایه سند تحول بنیادین و نظام جدید آموزشی خواند، تاکیدکرد: نگاه آموزش و پرورش استان به رسانه‌های جمعی نگاه متقابل و همگراست که در این میان از این ظرفیت مهم به عنوان بازوی خود در اجرای سیاست‌های کلان نظام تعلیم وتربیت بهره گرفته است.

آخوندی در همین راستا بیان داشت: انصافا آنچه که باید در خصوص همراهی رسانه‌های جمعی استان با مجموعه آموزش و پرورش گفت اینکه، تلاش این عزیزان به خوبی موید این است که رسانه‌ها دغدغه‌ای فراتر از وظیفه معمول اطلاع رسانی در خصوص رشد و پویایی و بالندگی آموزش و پرورش به عنوان موتور محرک توسعه دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان یادآور شد: این همراهی به گونه‌ای موثر بوده است که نه تنها بیان دستاوردها و برنامه‌های آموزش و پرورش راه را برای اجرای مطلوب فراهم کرده است بلکه نگاه تیزبینانه و دلسوزانه اصحاب رسانه همواره برای رفع چالش‌ها موثر و کاربردی بوده است که این مهم نشان می‌دهد دغدغه اصحاب رسانه، برخورداری از آموزش و پرورشی پویا و موثر در آینده استان است.

وی همچنین گفت: هیچ رسانه‌ای در استان هرمزگان وجود ندارد که آموزش و پرورش را از خود نداند و در این راستا همواره شرمنده لطف و توجه ویژه همه رسانه‌های جمعی اعم از رسانه ملی، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌های کثیر الانتشار، خانه مطبوعات و همچنین تلاش بی نظیر رسانه‌های محلی استان که با مشکلات فراوان هیچ گاه آموزش و پرورش را در این مسیر تنها نگذاشته‌اند، هستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان، «این سطح تعامل در استان هرمزگان» را نمونه‌ای عالی و الگو برای کشور دانست و خاطر نشان کرد: آنچه امروزه از موفقیت‌های آموزش و پرورش گفته می‌شود حاصل حمایت‌های همه جانبه  و تعامل رسانه‌های جمعی است که ره‌آورد آن نیز جایگاه ممتاز آموزش و پرورش استان در شاخص‌های کشوری است.

آخوندی در پایان از اهتمام روابط عمومی آموزش و پرورش استان در تعامل با اصحاب رسانه و همچنین رویکرد جدی در تقویت ارتباط با رسانه‌ها از جمله برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت و تربیت نیروی انسانی کارآمد در این عرصه را ستود و اظهار امیدواری کرد: این روند با گسترش روز افزون و با نگاهی بلند و جامع نگر، بهره‌وری لازم را برای تعالی آموزش و پرورش به همراه داشته باشد.

یادآور می‌شود، در لوح تقدیر حمید رضا حاجی بابایی خطاب به احمد آخوندی مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان با تاکید بر جایگاه والای نظام تعلیم و تربیت اظهار شده است: خدمتگزاری در عرصه خطیر آموزش و پرورش آینده سازان میهن اسلامی موهبتی بس ارزشمند است که خداوند متعال به بندگان خاص خود ارزانی داشته است.

در ادامه این لوح تقدیر، وزیر یاد شده با اشاره به اهمیت و رسالت خطیر اطلاع رسانی و تاثیر این مهم بر افکار عمومی جامعه، درجهت توسعه ملی و همگامی با تحولات جهانی و نیز تقویت ارزش‌های مطلوب فرهنگی، رویکرد تحول گرای آموزش و پرورش هرمزگان در تعامل با رسانه‌های جمعی و خانه مطبوعات استان را ستود و این نگرش را مورد تقدیر قرار داده است.

وزیر آموزش و پرورش همچنین در ادامه فراهم بودن بستر مناسب اطلاع رسانی در راستای تحولات آموزش و پرورش استان هرمزگان را نتیجه همگرایی و همراهی مدبرانه این مجموعه با رسانه‌های جمعی دانسته و به پاس «این مهم» از تلاش های مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان تجلیل کرده است.

انتهای پیام/88007/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول