اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کار‌شناس فنی و حرفه‌ای و کاردانش آموزش و پرورش امیدیه خبر داد

راه‌اندازی 9 رشته جدید در آموزش و پرورش امیدیه

کار‌شناس فنی و حرفه‌ای و کاردانش آموزش و پرورش امیدیه از راه‌اندازی 9 رشته جدید تحصیلی در این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی 9 رشته جدید در آموزش و پرورش امیدیه

بی‍ژن عالی‌محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در امیدیه اظهار کرد: برای سال تحصیلی جدید 9 رشته جدید مجوز فعالیت دریافت کردند.

وی افزود: این رشته‌های جدید در شاخه فنی حرفه‌ای و کاردانش هستند که از سال جدید دانش‌آموزان می‌توانند این رشته‌ها را برای ادامه تحصیل در مقطع دبیرستان انتخاب کنند.

راه‌اندازی 9 رشته برای نخستین بار

به گفته این مقام مسئول، با راه‌اندازی این رشته‌ها دانش‌آموزان شاخه فنی و حرفه‌ای و کاردانش افزایش خواهد یافت و 50 درصد شاخه نظری می‌شود.

عالی‌محمدی اضافه کرد: این 9 رشته برای نخستین‌بار در آموزش و پرورش امیدیه راه‌اندازی می‌شوند و هنرجو جذب خواهند کرد.

معرفی رشته‌های جدید

وی در ادامه به معرفی رشته‌های جدید اداره آموزش و پرورش امیدیه پرداخت و گفت: رشته تربیت بدنی در هنرستان دخترانه حضرت فاطمه (س)، رشته پرورش قارچ در هنرستان دخترانه حدیث و رشته مدیریت و برنامه‌ریزی امور خانواده در کاردانش دخترانه حضرت آمنه (س)، فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

کار‌شناس فنی و حرفه‌ای و کاردانش آموزش و پرورش امیدیه تأکید کرد: در سال جدید تحصیلی رشته بهداشت دام و طیور در دبیرستان پسرانه شهید فارسیمدان، رشته تابلوساز برق صنعتی و رشته پرورش قارچ نیز در دبیرستان پسرانه شهید پرخیده راه‌اندازی می‌شوند.

راه‌اندازی دو رشته کاردانش دخترانه مهر جایزان

وی یادآور شد: رشته کشت گیاهان دارویی و رشته تصویر سازی کامپیو‌تر در کاردانش دخترانه مهر جایزان و رشته تعمیر موتور تراکتور در کاردانش شهید منوچهر لکی دهستان آسیاب از دیگر رشته‌های جدید شاخه فنی حرفه‌ای و کار دانش هستند که در امیدیه فعال می‌شوند.

عالی‌محمدی اظهار امیدواری کرد که با راه‌اندازی این 9 رشته دانش‌آموزان نقاط مختلف شهرستان امیدیه بتوانند رشته مورد علاقه خود را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند.

انتهای پیام/72010/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول