اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به پاس عملکرد رسانه‌ای صورت گرفت

تقدیر وزیر از رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان به پاس عملکرد رسانه‌ای آموزش و پرورش در این استان، از سوی دکتر حمید رضا حاجی بابایی لوح تقدیر دریافت کرد.

تقدیر وزیر از رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان، در پی کسب موفقیت و عملکرد مطلوب آموزش و پرورش هرمزگان در شاخص اطلاع رسانی، وزیر آموزش و پرورش به طور جداگانه از احمد آخوندی مدیر کل آموزش و پرورش و همچنین کرامت بلالی رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان تقدیر کرد.

بر پایه این گزارش، در لوح تقدیر دکتر حاجی بابایی با تاکید بر جایگاه والای نظام تعلیم و تربیت، آمده است: خدمتگزاری در عرصه خطیر آموزش و پرورش آینده سازان میهن اسلامی موهبتی بس ارزشمند است که خداوند متعال به بندگان خاص خود ارزانی داشته است.

در ادامه این لوح، وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت و رسالت خطیر اطلاع رسانی و تاثیر این مهم بر افکار عمومی جامعه، در جهت توسعه ملی و همگامی با تحولات جهانی و نیز تقویت ارزش‌های مطلوب فرهنگی، رویکرد تحول گرای آموزش و پرورش هرمزگان در تعامل با رسانه‌های جمعی و خانه مطبوعات استان را ستود و این نگرش را مورد تقدیر قرار داده است.

حاجی بابایی همچنین فراهم بودن بستر مناسب اطلاع رسانی در راستای تحولات آموزش و پرورش استان هرمزگان را نتیجه همگرایی و همراهی مدبرانه این مجموعه با رسانه‌های جمعی دانسته و به پاس «این مهم» از تلاش‌های دست اندرکاران در آموزش و پرورش هرمزگان تجلیل کرد.

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان نیز ضمن قدردانی از توجه مقام عالی وزارت به امر اطلاع رسانی، خاطر نشان کرد: نگاه جامع به رسانه‌های جمعی به عنوان یک اصل محوری در آموزش و پرورش هرمزگان مورد امعان نظر است و بدون شک همراهی قاطبه رسانه‌های جمعی استان با مجموعه آموزش و پرورش بی نظیر است.

کرامت بلالی افزود: رسانه‌های جمعی اعم از رسانه ملی، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌های کثیر الانتشار، خانه مطبوعات و خاصه رسانه‌های محلی استان با همه ظرفیت‌های رسانه‌ای خود در مسیر توسعه و بالندگی آموزش و پرورش اهتمام لازم را دارند که این امر نمونه‌ای عالی و الگو در سطح کشور است.

انتهای پیام/88007/ق/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول