اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه منطقه 20 برگزار کرد

کارگاه‌های آموزشی نحوه پرورش گیاهان قرآنی در منطقه 20 تهران

مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه شهرداری منطقه 20 در آستانه ماه مبارک رمضان کارگاه‌های آموزشی گیاهان قرآنی، خوراک و نوشیدنی‌های سفره افطاری و گیاهان دارویی را برگزار کرد.

کارگاه‌های آموزشی نحوه پرورش گیاهان قرآنی در منطقه 20 تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با ماه مبارک رمضان مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه شهرداری منطقه 20 در آستانه ماه مبارک رمضان کارگاه‌های آموزشی گیاهان قرآنی، خوراکی و نوشیدنی‌های سفره افطاری و گیاهان دارویی را برگزار کرد.

مسئول مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه شهرداری منطقه 20 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ارتقای آگاهی شهروندان و در آستانه ماه مبارک رمضان اولین دوره آموزشی فصل تابستان با موضوع گیاهان قرآنی، خوراک و نوشیدنی‌های سفره افطاری و گیاهان دارویی برگزار شد.

مهناز اسفندیاری اظهار داشت: دوره آموزشی گیاهان دارویی شنبه‌ها، گیاهان قرآنی سه‌شنبه‌ها و خوراک و نوشیدنی‌های سفره افطاری چهارشنبه‌ها 10 تا 12 در مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه شهرداری منطقه 20 واقع در چهارراه چشمه علی، بزرگراه شهید کریمی، کوچه شهید تراب، بوستان فجر برگزار می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در کارگاه گیاهان قرآنی خواص گیاهانی که در قرآن نام برده شده است و نحوه نگهداری و تکثیر آنها، در کارگاه خوراک و نوشیدنی‌های افطاری خواص انواع غذاها و نوشیدنی‌هایی که موجب کاهش تشنگی و گرسنگی در هنگام روزه‌داری می‌شود و همچنین معرفی مواد غذایی موثر در هنگام افطار  و تاثیر آنها در تامین ویتامین‌های موردنیاز بدن و در کارگاه گیاهان دارویی نحوه کشت بذر گیاهان دارویی در منزل و خواص آنها و نحوه تهیه انواع نوشیدنی‌ها و ترکیبات موثر با گیاهان دارویی  آموزش داده می‌شود.

اسفندیاری تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند برای شرکت در این کارگاه‌ها با شماره‌های 33394939 و 33742828 تماس بگیرند.

این گزارش حاکی است، مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه شهرداری منطقه 20 متولی برپایی دوره‌های آموزشی تئوری و عملی در زمینه کاشت نهال، پرورش گیاهان آپارتمانی، سبزیکاری در منزل، گل‌کاری، تهیه کمپوست خانگی، پرورش قارچ خوراکی و ... برای شهروندان است.

انتهای پیام/2462/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول