اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس:

دولت آینده به آموزش و پرورش توجه ویژه داشته باشد

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که آقای روحانی به رفع دغدغه‌های فرهنگیان به عنوان تربیت‌کننده نسل آینده نگاه ویژه‌ای داشته باشد، آینده ایران را بیمه می‌کند.

دولت آینده به آموزش و پرورش توجه ویژه داشته باشد

محسن صرامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: اگر رئیس‌جمهور آینده تحت‌تاثیر برخی اطرافیان قرار نگیرد به یقین کابینه خود را در فضایی منطقی و عقلانی منطبق بر نیازهای مردم چینش می‌کند.

وی با بیان اینکه باید تورم، اشتغال، تولید و صادرات از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت آینده قرار بگیرد، اضافه کرد: در صورت بروز هر یک از این مشکلات، در کشوری که دینی و انقلابی نباشد، مخاطراتی برای حکومت ایجاد می‌شود.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ما انقلابی و معتقد هستند و برای حکومت خود ارزش قائلند، تصریح کرد: با توجه به این موضوع مردم تاکنون با کم و کاستی‌ها ساخته‌اند، اما دولت آینده باید در فکر برطرف کردن کمبود‌های موجود و آرامش‌دهی به این مردم شریف باشد.

‌وی با تاکید بر اینکه در صورتی که آقای روحانی به فرهنگیان و افزایش حقوق آنها نگاه ویژه‌ای داشته باشد می‌تواند آینده کشور ایران را به نوعی بیمه کند، ادامه داد: چرا که اگر بزه اخلاقی در جامعه مشاهده کنیم به خاطر نگاه ضعیف دولت‌ها به مسئله آموزش و پرورش در کشور است.

صرامی تاکید کرد: زمانی که این قشر زحمت‌کش و تربیت‌کنندگان نسل آینده که همواره با حقوق اندک ساخته و خدمتگزار کشور بوده‌اند، رفاه نسبی را تجربه کنند، با تربیت بهتر نسل جوان پایه‌های کشور را تقویت می‌کنند.

انتهای پیام/63008/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول