اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله معلمی:

آموزش و پرورش نیازمند همکاری همه اجزای نظام است

امام جمعه قائمشهر گفت: آموزش و پرورش نظام اجتماعی است که برای استوار ماندن نیازمند مشارکت همه اجزای نظام است.

آموزش و پرورش نیازمند همکاری همه اجزای نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، آیت‌الله معلمی بعدازظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش قائمشهر با بیان متفاوت بودن جامعه‌پذیری از تعلیم و تربیت، مشارکت را نسبت به همکاری متمایز دانست.

وی با تاکید بر نیازمندی نهاد آموزش و پرورش به مشارکت دانش آموزان برای حفظ پویایی خود، ضرورت بررسی موانع آن را مورد تاکید و توجه قرار داد و تصریح کرد: نظام اجتماعی و حیات سیاسی جامعه بشری به تعاون و مشارکت اعضای آن بستگی دارد.

امام جمعه قائمشهر اذعان داشت: این امر از طریق همیاری‌های مردمی استوار و محقق می‌شود و آموزش و پرورش به عنوان نظامی اجتماعی نیازمند مشارکت و همکاری همه اجزای نظام است.

معلمی تاکید کرد: این نظام بدون مشارکت مؤثر مردم و کارکنان در ابعاد علمی، فرهنگی، اقتصادی و عاطفی نمی‌تواند فرایند تعلیم و تربیت را به خوبی عملی سازد.

مفید فلاحی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر نیز با توجه قرار دادن پیوند ناگسستنی آموزش و پرورش با توسعه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هر جامعه‌ای خاطرنشان کرد: امروزه تغییرات سریع در ابعاد مادی و معنوی گرایش فراگیر و جهانی به آموزش و پرورش را در پی داشته است.

فلاحی افزود: برخورداری یکسان از آموزش بدین معنا است که هر کس در داخل نظام مطلوب آموزشی، امکان توفیق یکسان داشته باشد.

وی تصریح کرد: برای دستیابی عادلانه از فرصت‌های آموزشی برای همه دانش‌آموزان باید همه مسئولان از آموزش و پرورش حمایت همه‌جانبه داشته باشند.

انتهای پیام/86008/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول