اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه:

آموزش و پرورش قروه عملکرد مطلوبی دارد

فرماندار قروه گفت: بخش آموزش و پرورش در چندسال اخیر فعالیت‌های بسیار خوبی داشته است که باید از تلاشگران این عرصه تقدیر شود.

آموزش و پرورش قروه عملکرد مطلوبی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرسول شیخی‌زاده پنج‌شنبه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش قروه با مطلوب خواندن عملکرد آموزش و پرورش در زمینه رشد تحصیلی دانش‌آموزان این شهرستان در چند سال اخیر گفت: قبولی درصد بالایی از دانش‌آموزان در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی، بیانگر تلاش وافر بخش تعلیم و تربیت است.

فرماندار قروه افزود: برنامه‌ریزی مدونی برای تقدیر از معلمانی که در عرصه رشد علمی دانش‌آموزان شهرستان داشته‌اند انجام و در شورای آموزش و پرورش از آنان قدردانی شود.

وی با یادآوری اینکه آموزش و پرورش سنگ زیرین بنای یک جامعه سالم و توسعه یافته است، خاطرنشان کرد: توسعه مهارت‌های علمی و آموزشی در کنار تربیت مطلوب دانش‌آموزان، زمینه‌ساز ترقی و تعالی جامعه خواهد بود.

فرماندار قروه همچنین بر لزوم فعالیت سازنده در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان گفت: برنامه‌ریزی جذاب برای جلب دانش‌آموزان در فعالیت‌های تابستانی ضروری است.

شیخی‌زاده افزود: باید در قالب اکیپ‌های مختلف از روند فعالیت پایگاه‌های تابستانی بازدید و با نظرسنجی از دانش‌آموزان، راهکارهای بهتری برای اداره این پایگاه‌ها در سال‌های بعد تدوین شود.

وی نقش آموزش و پرورش را در بهبود و رفع بداخلاقی‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بسیار تاثیرگذار عنوان کرد و افزود: بخش عمده‌ای از تربیت انسان در این نهاد شکل می‌گیرد و از این رو چگونه پرورش دادن وظیفه و رسالت اصلی بخش تعلیم و تربیت است.

فرماندار قروه در پایان با اشاره به کمبود اعتبارات در بخش‌های مختلف، گفت: آموزش و پرورش نیز از این اصل مستثنی نیست اما تلاش خواهد شد تا با اولویت‌بندی ضرورت‌ها، نیازهای موجود را به نحو شایسته‌ای برطرف شود.

انتهای پیام/79009/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول