اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی

کاراته‌کای قزوینی جواز حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی را کسب کرد

در جریان رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی کشورمان، کاراته‌کای قزوینی جواز حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی را به دست آورد.

کاراته‌کای قزوینی جواز حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نخستین مرحله از تمرینات آماده‌سازی تیم‌های نوجوانان و جوانان کاراته ایران در حالی برگزار شد که در پایان امیررضا میرزایی ورزشکار قزوینی تیم ملی کشورمان با شایستگی توانست جواز حضور در ادامه اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشورمان را کسب کند.

میرزایی در وزن 57- کیلوگرم با شکست تمام رقیبان خود، موفق شد به همراه ارشیا دلاور کاراته‌کای تهرانی همچنان در جمع اردونشینان باقی بماند تا تیم ملی نوجوانان کاراته کشورمان را در ادامه اردوها همراهی کند.

این کاراته‌کای ارزنده قزوینی هفته گذشته نیز عملکرد خوب خود را در مسابقات کاراته قهرمانی سبک شوتوکان کشور در قزوین به نمایش گذاشت و با درخشش در رده‌سنی جوانان موفق شد عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را تصاحب کند.

میرزایی به طور حتم با داشتن سن و سال کم و با داشتن روحیه‌‌ای سرشار از جوانی می‌تواند در سال‌های آتی جای پای بزرگان کاراته کشورمان بگذارد، به شرط اینکه اعتماد به نفس خود را حفظ کند و با تلاش و پشتکار تمرینات خود را با جدیت پیگیری کند.

این کاراته‌کای استان قزوین به همراه دیگر ورزشکاران کاراته این استان که در رقابت‌های قهرمانی سبک شوتوکان کشور مقابل رقیبان خود خوش درخشیدند، این قابلیت را دارند تا در سال‌های آتی همچنان با شایستگی‌های که دارند توانایی‌های خود را به رخ دیگر رقیبان بکشند و با جلب کردن اعتماد کادر فنی جواز حضور در اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی کشورمان را به دست آورند.

در پایان اردوی آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان کشورمان، محمد حسن‌زاده و امین قراگوزلو از البرز، حسین صفرنژاد و مصطفی مهدی‌پور از گیلان، مهدی پاکزاد از مازندران و مهدی حسینی از آذربایجان شرقی با شکست برابر حریفان، شانس ادامه حضور در اردوهای تیم ملی را از دست دادند.

انتهای پیام/77004/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول