اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت 124 کاراته‌کا

تیم مقاومت قهرمان مسابقات کاراته بسیج قم شد

رئیس هیئت کاراته بسیج استان قم گفت: تیم مقاومت با کسب بیشترین مدال و امتیاز و بهترین عملکرد در مقایسه با سایر رقبا در جایگاه نخست مسابقات کاراته قهرمانی بسیج قم ایستاد.

تیم مقاومت قهرمان مسابقات کاراته بسیج قم شد

یوسف حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: رقابت‌های کاراته قهرمانی بسیج قم با حضور تیم‌های مدعی در خانه کاراته قم واقع در مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه برگزار شد و نفرات و تیم‌های برتر خود را شناخت.

وی ادامه داد: برای حضور در این رقابت‌ها از تمام باشگاه‌های فعال کاراته قم دعوت به عمل آورده بودیم که در نهایت پیکارهای قهرمانی کاراته بسیج قم با شرکت مبارزان 19 باشگاه به انجام رسید و در رده بندی تیمی عنوان نخست به باشگاه مقاومت رسید.

رئیس هیئت کاراته بسیج استان قم اضافه کرد: با توجه به برنامه‌ریزی به عمل آمده در هیئت کاراته بسیج، این مسابقات در دو رده سنی نوجوانان و جوانان به انجام رسید و البته شرکت کنندگان در هر دو بخش کاتا و کومیته انفرادی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره از مسابقات یاد آور شد: یکی از اهداف برگزاری رقابت بین برترین‌های حال حاضر کاراته بسیج بود و دیگر اینکه قصد داشتیم نفرات مورد نظر برای اعزام‌های مختلف کاراته بسیج را شناسایی کنیم.

حسنی خاطرنشان کرد: رقابت نزدیک و جذابی را بین شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات شاهد بودیم و در نهایت این کاراته‌کاهای شرکت کننده از باشگاه مقاومت بسیج قم بودند که با کسب بیشترین مدال عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

وی عنوان داشت: تیم‌های اول تا سوم رده بندی نهایی این دوره از مسابقات کاراته قهرمانی بسیج قم در مجموع 13 مدال را به خود اختصاص دادند که از نظر آمار مدال‌ها بیشترین مدال به کاراته‌کاهای باشگاه مقاومت بسیج قم رسید.

رئیس هیئت کاراته بسیج استان قم ابراز کرد: کاراته‌کاهای باشگاه مقاومت بسیج قم در این دوره از مسابقات توانستند سه نشان طلا، سه مدال نقره و هفت نشان برنز را از آن خود کنند و با کسب مجموع 13 مدال در جایگاه نخست تیمی قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: همچنین تیم کاراته باشگاه مریم قم توانست در این دوره از رقابت‌ها به سه مدال طلا و یک نشان نقره دست یافته و عنوان نایب قهرمانی کاراته بسیج قم را از آن خود کند در حالی‌که کاراته‌کاهای باشگاه شهید زین‌الدین قم با به دست آوردن دو مدال طلا، سه نقره و یک برنز در بخش تیمی سوم شدند.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول