اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

صدرنشینی فریدونکنار در لیگ کاراته بانوان مازندران

تیم‌های نونهالان الف و ب آبشار عاطفه‌های فریدونکنار در مسابقات لیگ کاراته بانوان مازندران صدرنشین شدند.

صدرنشینی فریدونکنار در لیگ کاراته بانوان مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مسابقات لیگ کاراته بانوان استان مازندران به میزبانی شهرستان فریدونکنار در رده‌های سنی نونهالان و بزرگسالان در دو بخش کاتا و کمیته در سالن ورزشی شهدا شهرستان فریدونکنار برگزار شد.

دور رفت این بازی‌ها با صدرنشینی تیم کاراته نونهالان الف و ب آبشار عاطفه‌های فریدونکنار به پایان رسید.

تیم بزرگسالان کاراته آبشار عاطفه‌ها نیز در جدول رده‌بندی لیگ کاراته مازندران در مکان دوم قرار دارد.

این مسابقات با حضور تیم‌های فریدونکنار، ساری، محمودآباد، آریا قائمشهر و بهشهر برگزار شد.

تیم کاراته آبشار عاطفه‌های فریدونکنار تحت حمایت هتل سلطان فریدونکنار حضوری پرقدرت در لیگ کاراته بانوان استان مازندران داشته است.

در گروه اول این مسابقات تیم ب آبشار عاطفه‌ها در رده سنی نونهالان صدرنشین است که در آن ستایش یونسی و نیو شاگرزین، مبینا علیزاده و نگین اسماعیلی، هستی تقوی و نگین جواهری، بیت امیری و دنیا عابدی، نرگس آقابزرگ‌نژاد و فاطمه ابراهیم‌نژاد، سحر درزی و مهسا رضایی در بخش open و فاطمه مسعودی و فرزانه زرنشان در اوزان مختلف با مربیگری الهه پژوهان و مدیریت فنی ریحانه درفشی حضور دارند.

در گروه دوم این مسابقات نیز تیم الف آبشار عاطفه‌ها در رده سنی نونهالان صدرنشین است که در آن الهه رستمی و نگین رضایی، فاطمه بختیاری و هستی بابایی، ترنم امیری و فاطمه‌زهرا شکری، زهرا جهانی و حدیثه اکبرتبار، مبینا رشیدی و فاطمه فاضلی، بهاره علیزاده و هانیه امانی، لیلا نصرپور و مائده صفایی در بخش‌های مختلف فعالیت دارند که مربیگری آن برعهده شقایق منیری‌گلبادی بوده و ریحانه درفشی مدیر فنی است.

همچنین در تیم کاراته بزرگسالان آبشار عاطفه‌ها نیز سکینه بااوج و کوثر فلاح، کوثر صفری و مینا دژوان، فاطمه رحیمی و مریم اسدزاده، رخساره مددیان و متانت منوچهری، رویا فخاری و سیده‌حدیثه حسینی، الهه پژوهان، لاله باوند، الناز یوسفی و ستاره الهی مقدم با مربیگری مریم احمدزاده‌فرد در اوزان مختلف حضور دارند.

انتهای پیام/86018/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول