اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قهرمانی قزوین

رقابت‌های کاراته شوتوکان کشور پایان یافت

رقابت‌های قهرمانی کاراته شوتوکان و انتخابی تیم ملی با کسب عنوان نخست قزوین، میزبان این رقابت‌ها به پایان رسید.

رقابت‌های کاراته شوتوکان کشور پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رقابت‌های قهرمانی کاراته شوتوکان و انتخابی تیم ملی با کسب عنوان نخست قزوین، میزبان این رقابت‌ها به پایان رسید.

در بخش تیمی این رقابت‌ها که با حضور 260 کاراته‌کا از 18 استان کشور به مدت دو روز در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور قزوین برگزار شد، کاراته‌کاهای تیم قزوین بالاتر از رقیبان خود با کسب پنج نشان طلا و سه مدال برنز عنوان قهرمانی را به دست آوردند.

تیم تهران نیز با کسب چهار مدال طلا، دو نقره و یک برنز عنوان نایب قهرمانی را تصاحب کرد و تیم گیلان با کسب دو مدال طلا و یک برنز عنوان سومی را به دست آوردند.

اما در بخش کاتای انفرادی این دوره از مسابقات در رده سنی جوانان، امیربهادر تدین از تهران عنوان قهرمانی را تصاحب کرد و در رده سنی بزرگسالان روزبه روشن دیگر ورزشکار تهرانی صاحب سکوی نخست شد.

در بخش کومیته جوانان نیز امیرحسین سهرابی از گیلان، بهزاد نونژاد از گیلان، محمدحسین هاشمی از البرز، علی صفدریان از تهران و مهدی فرج‌پور و پیام نوروزپور هر دو از قزوین موفق شدند عنوان قهرمانی اوزان 50-، 55-، 60-، 67-، 75- و 75+ کیلوگرم را از آن خود کنند.

اما در بخش کومیته بزرگسالان این رقابت‌ها نیز پویان آقایی از خوزستان، مجتبی یوسفی‌فرد از مرکزی، امین عظیمی از تهران و علی‌اصغر آسیابری، بهمن عسگری و سیدمهدی موسوی‌پور هر سه از قزوین به ترتیب در اوزان 55-، 60-، 67-، 75-، 84- و 84+ کیلوگرم عناوین قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

ورزشکاران استان‌های تهران، البرز، کرمانشاه، مازندران، گیلان، زنجان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، گلستان، ایلام، اصفهان، سمنان، مرکزی، بوشهر، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل و قزوین در این دوره از مسابقات به روی تاتامی حاضر شدند.

نفرات برتر این رقابت‌ها به اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته سبک شوتوکان کشورمان دعوت می‌شوند و در آنجا در رقابت‌های درون اردویی به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا نفرات برتر جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان که مرداد ماه سال جاری در کشور ژاپن برگزار می‌شود را کسب کنند.

انتهای پیام/77004/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول