اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سبک‌های مختلف

کاراته‌کاهای قمی به مسابقات سبک‌های غیرکنترلی کشور اعزام می‌شوند

کاراته‌کاهای قمی این هفته در مسابقات سبک‌های غیر کنترلی کاراته کشور در تلاش برای کسب مدال با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

کاراته‌کاهای قمی به مسابقات سبک‌های غیرکنترلی کشور اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های کاراته در سطح کشور در دو بخش کنترلی و غیر کنترلی همه ساله با جذابیت‌های خاصی با حضور علاقمندان پرشمار به این رشته برگزار می‌شود و قم نیز استعدادها و قهرمانان زیادی در هر دو بخش دارد.

بخش کنترلی رشته ورزشی کاراته، شامل رقابت کاراته‌کاهای مدعی در مسابقات قهرمانی کشور و لیگ باشگاه‌های کشور در رده‌های سنی مختلف است و نظیر میادینی است که سال گذشته امیر مهدی‌زاده در وزن منهای 60 کیلوگرم توانست شیرین‌ترین موفقیت کاراته کشور را با کسب مدال طلا در رقابت‌های جهانی پاریس فرانسه رقم بزند.

اما در بخش غیر کنترلی کاراته مربوط به رقابت ورزشکاران این رشته در سبک‌های مختلف زیر مجموعه فدراسیون کاراته و هیئت‌های استانی این رشته در سراسر کشور می‌شود و همه ساله رقابت‌های متنوعی از آنها در سطح کشور به انجام می‌رسد.

کاراته‌کاهای قمی برای حضور در مسابقات سبکی کشور در حالی تمرینات خود را برگزار می‌کنند که تا نیمه تیرماه سبک‌های کیوکوشین ماتسوشیما، کیوکوشین ایچی گکی، سو کیوکوشین، پرفکت کاراته، سی دو کان و شین کاراته مسابقات قهرمانی کشور و استاژ فنی را برگزار کنند.

در هماهنگی با فدراسیون کاراته، مسابقات قهرمانی کشور در سبک کیوکوشین ماتسوشیما در بخش آقایان و در رده سنی بزرگسالان روزهای سیزدهم و چهاردهم تیرماه یعنی پنجشنبه و جمعه هفته جاری به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد، ضمن اینکه همزمان با برگزاری مسابقات قرار است کلاس آموزش مربیان و جلسه هیئت رئیسه این سبک هم برپا شود.

مسئولان سبک کیوکوشین ایچی گکی نیز این هفته طبق برنامه‌ریزی از قبل صورت گرفته مسابقات قهرمانی کشور آقایان در رده سنی امید و بزرگسالان را در روز جمعه چهاردهم تیرماه در سالن طلائیه استان یزد برگزار خواهند کرد.

همچنین نخستین دوره مسابقات کاراته قهرمانی سبک سو کیوکوشین در تمام رده‌های سنی و در دو بخش کاتا و کومیته روز پنجشنبه سیزدهم تیرماه در سالن کبکانیان ویژه آقایان و روز جمعه چهاردهم تیرماه برای بانوان به میزبانی هیئت کاراته استان خوزستان در سالن جهاد سازندگی شهر اهواز انجام می‌شود.

در نهایت اینکه سبک پرفکت کاراته کشور نیز در نظر دارد مسابقات قهرمانی کشور تمامی رده‌های سنی خود را در بخش آقایان جمعه چهاردهم تیرماه در تهران برگزار کند، ضمن اینکه استاژ فنی سبک شین‌کاراته هم 12 تا 14 تیرماه به میزبانی استان مازندران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول