اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم کاراته بسیج قم:

قم در کاراته بسیج کشور به مقام سوم دست یافت

مربی تیم کاراته بسیج قم از موفقیت این تیم در کسب مقام سوم رقابت‌های لیگ کاراته بسیج قهرمانی کشور خبر داد.

قم در کاراته بسیج کشور به مقام سوم دست یافت

ابوالقاسم پایدار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: کاراته بسیج واقعا ورزشکاران مستعد و توانمندی دارد و ترکیبی از بهترین‌های آنها در قم عضو تیم بسیج هستند و در رقابت‌های داخلی و برون مرزی برای ورزش بسیج افتخار کسب می‌کنند.

وی ادامه داد: افتخار بسیج این است که در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله کاراته جوانان مستعد قم را جذب کرده است و با توجه به توانمندی و قابلیت‌های بالایی که آنها دارند، ورزش بسیج قم توانسته است در کشور جزو برترین‌ها قرار گیرد.

مربی تیم کاراته بسیج قم در ادامه با اشاره به مقام سوم قم در کاراته قهرمانی بسیج کشور خاطرنشان کرد: با تمرینات بسیار خوبی که کاراته‌کاهای بسیجی قم پیش از اعزام به این رقابت‌ها انجام داده بودند، تیم قم با کسب پنج مدال، در بخش تیمی رتبه سوم رقابت‌های کاراته قهرمانی بسیج کشور را به خود اختصاص داد.

وی با ابراز رضایت از عملکرد کاراته‌کاهای قمی اعزامی به رقابت‌های بسیج کشور بیان داشت: مسابقات کاراته قهرمانی بسیج کشور با شرکت تیم‌های استان‌های مختلف به میزبانی سمنان در مجموعه ورزشی کارگران این شهر برگزار شد و تیم قم در نهایت توانست با کسب پنج مدال یکی از تیم‌های موفق شرکت کننده در این دوره لقب بگیرد.

پایدار یاد آور شد: در حالی که تیم‌های کاراته بسیج از 30 استان کشور در این دوره از مسابقات حضور یافته بودند، تیم اعزامی کاراته بسیج قم در این مسابقات با عملکردی بسیار خوب موفق به کسب یک نشان طلا، یک نقره و سه برنز شد.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که در رده بندی تیمی کاراته کاهای بسیجی استان مازندران با کسب سه طلا، یک نقره و یک برنز موفق به کسب عنوان نخست بخش تیمی شدند و کرمانشاه که دو طلا و یک برنز گرفت در مکان دوم رده‌بندی ایستاد تا تیم قم با کسب پنج مدال مکان سوم رده‌بندی را به دست بیاورد.

مربی تیم کاراته بسیج استان قم اظهار داشت: شرکت کنندگان در این رقابت‌ها کاراته‌کاهای دو رده سنی نوجوانان و جوانان بودند و در نهایت رضا طهماسبی از قم در منهای 76 کیلوگرم جوانان به مقام نخست رسید، امیر جلالی در منهای 61 کیلوگرم دوم شد.

وی ابراز کرد: دیگر مدال‌آور در ترکیب تیم اعزامی کاراته بسیج استان قم علی کاظمیان بود که در منهای 55 کیلوگرم برنز گرفت و البته محمد چترزرین در منهای 68 کیلوگرم و مهدی اکبریان در منهای 50 کیلوگرم نیز در این مسابقات صاحب نشان برنز شدند.

انتهای پیام/78002/س30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول