اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حضور مسئولان هیئت کاراته

قهرمان قمی کاتای نوجوانان کشور تجلیل شد / قدردانی از سرمربی سابق تیم ملی کاراته

قهرمان قمی مسابقات نوجوانان کاتای کشور در حضور مسئولان هیئت کاراته استان قم مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفت.

قهرمان قمی کاتای نوجوانان کشور تجلیل شد / قدردانی از سرمربی سابق تیم ملی کاراته

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، باشگاه شهید زین‌الدین شنبه شب پذیرای بزرگان و مسئولان کاراته قم بود و مراسمی به منظور تجلیل از مربیان این باشگاه فعال کاراته قم و علیرضا خدری ستاره این باشگاه پس از کسب مدال طلای قهرمانی کاتای نوجوانان کشور و راهیابی وی به اردوی تیم ملی برگزار شد.

در این مراسم غلامرضا دباغیان مربی نام‌آور جهانی و سرمربی سالیان متمادی تیم‌های ملی کاراته کشورمان، حسن عابدی سرپرست هیئت کاراته استان قم، سیدمهدی مقیمی عضو منتخب شورای اسلامی شهر قم، امیر مهدی‌زاده قهرمان طلایی کاراته در مسابقات جهانی سال 2012 فرانسه و جمعی از پیشکسوتان کاراته باشگاه شهید زین‌الدین حضور داشتند.

تقدیر از سرمربی سابق تیم ملی و رئیس هیئت کاراته قم

در ابتدای این مراسم پس از اجرای نمایش کاتای انفرادی و تیمی توسط قهرمانان باشگاه شهید زین‌الدین قم، حسن سلطانی موسس و سرمربی باشگاه شهید زین‌الدین ضمن معارفه نفرات حاضر در این باشگاه از حضور سرمربی سابق تیم ملی و رئیس هیئت کاراته قم تقدیر کرد.

سپس غلامرضا دباغیان تنها مربی ایرانی که توانسته دو قهرمان طلایی جهان را علاوه بر سایر افتخارات و موفقیت‌های ارزشمند خود، تحویل جامعه ورزش کشور کند، در سخنانی به اهمیت کسب مدال طلای علیرضا خدری و تلاش و توان فنی مربیان این باشگاه اشاره کرد.

به دست آوردن مدال از کاتای کشور از کسب مدال آسیایی سخت‌تر است

دباغیان کسب عنوان در مسابقات کاتای کشور را کاری دشوارتر از کسب مدال در مسابقات آسیایی دانست و در پایان از زحمات و تلاش مربیان باشگاه کاراته شهید زین‌الدین قم تقدیر کرد و قهرمانی علیرضا خدری را به ایشان تبریک گفت.

همچنین سرپرست هیئت کاراته استان قم در سخنانی به فعالیت‌های ارزشمند باشگاه شهید زین‌الدین در راستای توسعه کاراته قم اشاره کرد و بیان داشت: هیئت کاراته استان در نظر دارد حمایت از برنامه‌های مربیان این باشگاه در راستای توسعه کاتای استان را در دستور کار خود قرار دهد.

حسن عابدی کسب مدال طلا و برنز توسط علیرضا خدری، نوجوان آینده دار کاراته قم در مسابقات کاتای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را مایه افتخار و مباهات کاراته قم دانست و به این دلیل از خدری و مربیان باشگاه شهید زین‌الدین قدردانی کرد.

موفقیت کاراته‌کاها موجب سربلندی نام قم در عرصه ورزش کشور است

در پایان این مراسم عضو شورای اسلامی شهر قم در دوره چهارم در سخنانی ضمن تبریک موفقیت علیرضا خدری در کسب عنوان نخست کاتای کشور، در ادامه به محاسن اخلاقی و تلاش‌های انجام گرفته در باشگاه شهید زین‌الدین قم در راستای توسعه فرهنگ در ورزش استان اشاره کرد.

سیدمهدی مقیمی بیان داشت: کسب مدال جهانی توسط این قهرمان در سایه تلاش اعضای باشگاه حاصل شده و امیدواریم این موفقیت‌ها همچنان برای سربلندی نام قم در عرصه ورزش کاراته کشور و افتخار ورزش کشور در میادین برون مرزی ادامه داشته باشد.

در این مراسم همچنین حسن عباس‌زاده داور آسیایی، علیرضا برخوردار دبیر هیئت کاراته، حسن دهدشت پور، جواد مهران‌پور و ناصر محمدی از پیشکسوتان کاراته استان و برخی خانواده اعضای باشگاه از جمله سید‌هادی وکیلی، اکبر خدری پدر علیرضا خدری، عباس مهدوی‌پور و ‌هانی طباطبایی حضور داشتند و این مراسم با گرفتن چند عکس یادگاری پایان یافت.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول