اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس هیئت کاراته فارس:

منتخبان جام وحدت به اردوی تیم کاراته فارس دعوت شدند

نائب رئیس هیئت کاراته فارس گفت: منتخبان جام بزرگ وحدت به اردوی تیم کاراته فارس دعوت شدند.

منتخبان جام وحدت به اردوی تیم کاراته فارس دعوت شدند

زهره قشقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات جام بزرگ وحدت در استان فارس با حضور تمام سبک‌های کنترلی و غیرکنترلی برگزار شد.

این مسئول افزود: در این مسابقات 300 کاراته‌کار در بخش کنترلی و 850 کاراته‌کار در بخش غیرکنترلی به رقابت پرداختند.

نائب رئیس هیئت کاراته فارس تصریح کرد: مسابقات با حضور تمام رده‌های سنی از نونهالان تا بزرگسالان و رده‌های کمربند مشکی و قهوه‌ای در سبک‌های کاتا و کمیته برگزار شد.

قشقایی خاطرنشان کرد: نفرات منتخب هر رده سنی به اردوی تیم کاراته فارس دعوت می‌شوند و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برترین‌ها به اروی تیم ملی راه می‌یابند.

وی در مورد وضعیت کاراته بانوان فارس در کشور عنوان کرد: سال گذشته در مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان فارس عملکرد مطلوبی داشتند و در دو گروه سنی در کشور به مقام سومی دست یافتیم.

این مسئول اضافه کرد: هم‌اکنون چهار نفر از بانوان کاراته‌کار استان فارس در اردوی تیم ملی کشورمان حضور دارند که شیما آل سعدی به عنوان نفر فیکس تیم ملی به مسابقات جهانی کاراته در اسپانیا اعزام می‌شود.

نائب رئیس هیئت کاراته فارس در پایان متذکر شد: استعدادیابی از رده‌های پایه و پشتوانه‌سازی برای آینده کاراته فارس از مهم‌ترین اهداف برگزاری مسابقات جام بزرگ وحدت است و مربیان این استان نفرات برتر را شناسایی و به اردوی تیم کاراته فارس دعوت می‌کنند.

به گزارش فارس، نخستین دوره مسابقات جام بزرگ وحدت فارس هفته گذشته با حضور کاراته‌بازان زن و مرد این استان در مجموعه شهید دستغیب شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/‌2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول