اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی قزوین

رقابت‌های کاراته قهرمانی شوتوکان کشور آغاز شد

رقابت‌های کاراته قهرمانی شوتوکان کشور سبک wck دقایقی قبل به میزبانی قزوین آغاز شد.

رقابت‌های کاراته قهرمانی شوتوکان کشور آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این مسابقات 300 کاراته‌کا از پانزده استان کشور در دوره سنی جوانان و بزرگسالان به مدت دو روز در سالن ورزشی پیام‌نور با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در این مسابقات کاراته‌کاهای رده‌سنی جوانان در دو قسمت کاتا و کومیته تیمی به روی تاتامی می‌روند و مسابقات رده‌سنی بزرگسالان نیز فردا در بخش کومیته انفرادی پیگیری می‌شود.

تیم کاراته شوتوکان استان قزوین هم به طور حتم با ترکیبی کامل از کاراته‌کاهای مطرح برای مصاف با حریفان به روی تاتامی می‌رود تا شانس خود را برای کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها محک بزند.

سالن ورزشی پیام‌نور قزوین سال گذشته نیز میزبان مسابقات قهرمانی کشور بود، اما به طور حتم رقابت‌های کاراته قهرمانی شوتوکان کشور با توجه به نوع این سبک از اهمیت بالاتری برخوردار است و ورزشکاران حاضر در این مسابقات با آمادگی بالاتری بر روی تاتامی حاضر می‌شوند.

هیئت کاراته قزوین در این سال‌ها به خوبی توانسته است اعتماد فدراسیون را جلب کند، این نکته را به راحتی می‌توان در یکی دو سال اخیر به خوبی مشاهده کرد، برپایی اردوهای آماده‌سازی تیم ملی کاراته کشورمان در رده‌‌‌‌‌‌‌های سنی مختلف و میزبانی از چند دوره رقابت‌های قهرمانی کشور در سال‌های اخیر خود گواهی شاهد بر این ادعا است.

البته کاراته‌کاهای استان نیز در یکی دو سال اخیر درخشش ویژه‌ای را از خود به نمایش گذاشته‌اند، به طوری که تنها در سال گذشته بیش از 9 کاراته‌کا در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در اردوهای آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان کشورمان حضور داشتند.

انتهای پیام/77002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول