اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اوزان 53، 60 و به اضافه 60

بانوان کاراته‌کای قمی برای عضویت در تیم ملی روی تاتامی می‌روند

بانوان کاراته‌کای قمی در تلاش برای عضویت در تیم ملی کشورمان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته به مصاف حریفان می‌روند.

بانوان کاراته‌کای قمی برای عضویت در تیم ملی روی تاتامی می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رشته ورزشی کاراته با موفقیت متعدد خود در سال‌های اخیر نام قم را به عنوان یکی از استان‌های مطرح کشور بر سر زبان‌ها انداخته است و در میادین مختلف داخلی و خارجی عناوین و افتخارات زیادی را کسب کرده است.

البته بیشترین موفقیت‌های کاراته قم مرهون تلاش‌های مربیان پرتلاش این رشته ورزشی برای تربیت نوجوانان و جوانان مستعد این رشته ورزشی است و کاراته کاهای قمی توانسته‌اند در عرصه رقابت‌های قهرمانی کشور، لیگ کشور و مسابقات بین‌المللی، آسیایی و جهانی مدال‌های خوش رنگی کسب کنند.

مردان کاراته قم در سه دهه اخیر با مدال‌های متعددی که از میادین مختلف کسب کرده‌اند بارها موجب افتخار و سربلندی کشورمان در مقابل حریفان مطرح خارجی شده‌اند و نمونه آن مدال طلای امیر مهدی زاده در مسابقات کاراته قهرمانی جهان در پاریس فرانسه است که در سال 2012 به دست آمد.

با اینکه مهمترین افتخارات ورزش قم در رشته ورزشی کاراته در سال‌های اخیر توسط مردان و جوانان و نوجوانان پسر این رشته به دست آمده است اما با تلاش‌های صورت گرفته در این سال‌ها، بانوان کاراته کای قمی نیز حرکت رو به رشدی را برای کسب موفقیت در کاراته آغاز کرده‌اند.

کاراته بانوان قم اکنون علاوه بر اینکه در سبک‌های مختلف در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می‌کند در بخش کنترلی این رشته هم در لیگ‌های کاراته کشور حضور دارند و هم اینکه در پیکارهای قهرمانی رده‌های سنی مختلف کاراته کشور به میدان می‌روند.

اکنون رقابت‌های انتخابی سه وزن تیم ملی کاراته بانوان کشورمان در راه است و برای همین منظور فدراسیون کاراته با ارسال فراخوانی به هیئت‌های کاراته استان‌های سراسر کشور از آنها خواسته است بانوان واجد شرایط سه وزن را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.

فدراسیون کاراته به منظور برگزاری مسابقه انتخابی در سه وزن کومیته رده سنی امید بانوان فراخوان داد و بر این اساس برای برطرف کردن نقاط ضعف تیم امید بانوان کاراته کشورمان طی بخشنامه‌ای به استان‌ها از آنها خواستند تا در هر یک از اوزان منهای 53، 60 و به اضافه 60 کیلوگرم یک نفر را تا هفدهم تیر ماه به فدراسیون معرفی کنند در حالی که مسابقات انتخابی تیم ملی امید قرار است اول مرداد ماه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شود.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول