اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمان کاراته جوانان آسیا:

تمام حواسم معطوف به مسابقات جهانی کاراته است

قهرمان کاراته جوانان آسیا گفت: تمام حواسم معطوف به مسابقات جهانی است و به نوعی در اندیشه افتخارآفرینی در این مسابقات هستم.

تمام حواسم معطوف به مسابقات جهانی کاراته است

امیر بهادر تدین ورزشکار تهرانی که عنوان قهرمانی رقابت‌های کومیته انفرادی جوانان آسیا را در سبک شوتوکان در اختیار دارد در حاشیه رقابت‌های قهرمانی سبک شوتوکان کشور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: با توجه به اینکه سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان قهرمانی را به دست آوردم، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم تا در صورت پوشیدن پیراهن تیم ملی در مسابقات جهانی برای تیم ملی کشورمان خوش بدرخشم.

وی با اشاره به حضور خود در رقابت‌های کاراته قهرمانی سبک شوتوکان کشور در قزوین بیان کرد: با توجه به اینکه این رقابت‌ها به نوعی حکم انتخابی تیم ملی را هم دارد، تمام ورزشکاران با آمادگی بالای خود در این مسابقات حضور پیدا کرده‌اند.

قهرمان کاراته جوانان آسیا ادامه داد: این امر نشان می‌دهد، سطح این رقابت‌ها به مراتب از سال‌های قبلی بالاتر رفته است و ورزشکاران حاضر بر روی تاتامی با قدرت بیشتری مقابل رقیبان خود به میدان می‌روند.

تدین با بیان اینکه در مسابقات قبلی انتخابی تیم ملی کاراته سبک شوتوکان کشورمان، به خاطر حضور در رقابت‌های جهانی یونان حضور نداشت، افزود: بدون شک همه ورزشکاران حاضر در این مسابقات برای پوشیدن پیراهن تیم ملی انگیزه‌های بالایی دارند و باید تمام هوش و حواسم به این باشد که رقیبان را دست‌کم نگیرم.

وی اضافه کرد: سبک شوتوکان در کشورمان علاقه‌مندان زیادی دارد و این سبک یکی از چهار سبک معتبر دنیا است.

قهرمان کاراته جوانان آسیا عنوان کرد: کاراته‌کاهای کشورمان در این رشته ورزشی در جهان همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن داشته‌اند.

تدین ادامه داد: این در حالی است که تیم ملی کاراته کشورمان در جریان مسابقات قهرمانی آسیا هم مقابل رقیبان قدرتمند ظاهر شده است و سکوهای اول تا سوم این مسابقات را در حضور تیم‌های پرقدرت این قاره کهن از جمله ژاپن، چین و دیگر کشورهای شرقی آسیا توانسته است به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/77004/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول