اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

درخشش کاراته‌کاهای قزوینی در اردوهای تیم ملی

اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی کاراته کشورمان با درخشش کاراته‌کاهای شایسته قزوینی همراه شد.

درخشش کاراته‌کاهای قزوینی در اردوهای تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرحله دهم اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان در بخش کومیته در حالی از پانزدهم تیرماه در رشت آغاز شد که کاراته‌کاهای نوجوان و جوان کشورمان هم با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه شده بودند.

به طور حتم بهمن عسگری یکی از مطرح‌ترین کاراته‌کاهای قزوینی در اردوهای آماده‌سازی تیم ملی بود که در وزن 75- کیلوگرم زیر نظر مربیان تمرینات خود را پیگیری کرد.

در توانایی‌های عسگری همین بس که این ورزشکار شایسته قزوینی تیم ملی کاراته کشورمان تنها در پنج سال اخیر، عنوان قهرمانی رقابت‌های کاراته قهرمانی جوانان 2009 کشور مالزی، مدال طلای قهرمانی مسابقات کاراته قهرمانی امیدهای 2011 کشور مراکش، عنوان قهرمانی رقابت‌های کاراته غرب آسیا 2012 عربستان و عنوان سومی کومیته تیمی رقابت‌های قهرمانی کاراته 2013 فرانسه را در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده است.

به طور حتم که از همین حالا یاد کردن از عسگری این جوان شایسته کاراته استان به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی کادر فنی برای حضور در رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا که آذرماه سال جاری در کشور امارات برگزار می‌شود، انتظار زیادی نیست.

اما مجید حسن‌نیا دیگر کاراته‌کای ارزنده قزوینی است که در وزن 55- کیلوگرم تیم ملی کاراته کشورمان را در اردوی آماده‌سازی همراهی کرد.

حسن‌نیا که سایت تحلیلی ایپیون‌نیوز (سایت ویژه ورزش‌های رزمی) از وی به عنوان یکی از آینده‌داران این وزن یاد کرده، در تمرینات بسیار مصمم ظاهر شده است و تا به اینجا با عملکرد خوب خود در اردوها نشان داده که برای موفقیت از انگیزه‌های زیادی برخوردار است.

اما علی‌اصغر آسیابری نیز در رده کاراته‌کاهای ارزنده استان قرار دارد که از سوی کادر فنی تیم ملی امید کشورمان به اردوی آماده‌سازی فراخوانده شده است.

آسیابری که هفته گذشته در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی سبک شوتوکان کشور موفق شد با شکست تمام رقیبان خود عنوان قهرمانی وزن 68- کیلوگرم این رقابت‌ها را از آن خود کند، بدون شک با استفاده از قدرت جوانی خود می‌تواند با پشت سر گذاشتن تمرینات آماده‌سازی در اردوی تیم امید به مهره‌ای قابل اتکا برای تیم بزرگسالان کاراته کشورمان در سال‌های پیش رو تبدیل شود.

اما حضور امیررضا میرزایی کاراته‌کای نوجوان قزوینی از سوی کادر فنی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی امید کشورمان نیز نشان از آن دارد که باید در سال‌های آتی منتظر ظهور یک کاراته‌کای ارزشمند در ترکیب تیم کاراته کشورمان بود؛ کاراته‌کایی که با توجه به سن و سال کم خود در صورتی که بتواند روند رو به رشد و پیشرفت خود را حفظ کند، به طور حتم در آینده از او بیشتر خواهیم شنید.

انتهای پیام/77004/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول