اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش قرچک عنوان کرد

استقرار پایه هفتم از سال تحصیلی آینده در مدارس

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: پایه هفتم (اول راهنمایی سابق) از سال تحصیلی آینده در مدارس استقرار می‌یابد.

استقرار پایه هفتم از سال تحصیلی آینده در مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی آموزش و پرورش شهرستان قرچک، هوشنگ کولیوند در جمع خبرنگاران با اشاره به استقرار سال اول دوره اول متوسطه (پایه هفتم) در سال تحصیلی جدید اظهار داشت: کتب جدیدی از جمله تحقیق و پژوهش، زبان انگلیسی و عربی و کار و فناوری از سال تحصیلی جدید تدریس می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی از سال تحصیلی آینده وارد دوره اول متوسطه که شامل سه پایه هفتم تا نهم می‌باشد خواهند شد و پس از موفقیت در دوره اول متوسطه به دوره دوم متوسطه (پایه دهم تا دوازدهم) راه پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: امسال به‌منظور سازماندهی و تسهیل در ثبت‌نام دانش‌آموزان، ستادی در سطح شهرستان تشکیل داده‌ایم و برنامه‌های خوبی را برای سال تحصیلی آینده پیش‌بینی کردیم.

کولیوند در ادامه از اولیاء مدارس خواست با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سطح اداره بر اساس وضعیت جغرافیایی شهرستان و آمار مدارس، فرزندانشان را در همان مدرسه‌ای که ستاد شهرستان تعیین کرده ثبت‌نام کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در ارتباط با تمهیدات لازم در راستای برگزاری کلاس‌های آموزش ضمن خدمت فرهنگیان اظهار کرد: با توجه به تغییر کتب پایه سوم ابتدایی و هفتم دوره متوسطه اول، تمام معلمان شهرستان قبل از پایان تیرماه سال جاری سازماندهی شده و ابلاغ آنان صادر می‌شود تا برای شرکت در کلاس‌های آموزشی کتب جدیدالتالیف آمادگی لازم را داشته باشند. 

انتهای پیام/2462/ط/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول