اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و شکایات آموزش و پرورش همدان خبر داد

ثبت نام 80 درصد از دانش‌آموزان همدان در مدارس/ ثبت نام تمدید نمی‌شود

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و شکایات اداره کل آموزش و پرورش همدان گفت: بالای 80 درصد از دانش‌آموزان استان همدان در مدارس ثبت‌نام کردند.

ثبت نام 80 درصد از دانش‌آموزان همدان در مدارس/ ثبت نام تمدید نمی‌شود

علی فرهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: با توجه به اینکه ثبت‌نام اکثریت دانش‌آموزان در زمان تعیین شده صورت گرفته است، زمان ثبت‌نام تمدید نمی‌شود.

وی بیان داشت: چنانچه دانش‌آموزی به هر دلیلی هنوز موفق به ثبت نام در مدرسه نشده باشد، مدیران مدارس روزهای دوشنبه و چهارشنبه در مدارس حضور دارند که از دانش‌آموزان جامانده ثبت نام به عمل می‌آورند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به درصد ثبت نام دانش‌آموزان در سال جاری یادآور شد: از ابتدای تاریخ ثبت نام تا 15 تیر ماه بالای 80 درصد از دانش‌آموزان استان همدان در مدارس ثبت‌نام کردند.

وی افزود: اگر در طول مراحل ثبت نام مشکلاتی پیش می‌آمد بلافاصله گروه بازرسی و رسیدگی به شکایات در مدارس حضور پیدا کرده و نسبت به حل آن اقدام می‌کردند.

فرهی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امسال اطلاع‌رسانی و ارسال شیوه‌نامه به مدارس به موقع صورت گرفت نسبت به سال گذشته شاهد شکایات کمتری بودیم.

وی گفت: ثبت نام‌ها در سال جاری با هماهنگی انجام شده به خوبی و با کمترین مشکلات انجام شد.

انتهای پیام/89007/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول